Vad är verkligen skillnad på dom??
Hostilespur måste väl vara bäst eller original?
Du ju har starkt motorn!S 500 R wrote:Hosteil kör med delrinplast som är hårdare! Men enligt mig hjälper det inte. Går sönder lika lätt som orginal!
Sant! Men jag tror på metall. Men vi har ju haft den diskutionen 100 gånger nu!Burnout wrote:Du ju har starkt motorn!S 500 R wrote:Hosteil kör med delrinplast som är hårdare! Men enligt mig hjälper det inte. Går sönder lika lätt som orginal!
ju svårt som varför går sönder! om har metallspur så andra saker sönderS 500 R wrote:Sant! Men jag tror på metall. Men vi har ju haft den diskutionen 100 gånger nu!Burnout wrote:Du ju har starkt motorn!S 500 R wrote:Hosteil kör med delrinplast som är hårdare! Men enligt mig hjälper det inte. Går sönder lika lätt som orginal!
Jag har kollat i hbf dom har mycket snacka om spur och teoriLusse wrote:Vad är det som går sönder? Jag har kört med metall i två år , Inget som har med dreven och drivningen har gått sönder..
Det är ingen som säger att det måste hända nåt men väl att det kan hända. Det säger sig ju självt att det är bättre att dreven går sönder (om det kommer in en sten eller annat mellan dom) än att stenen kilar sig fast mellan dreven och drar sönder nåt annat. Måste ju finnas en svag punkt i drivlinanLusse wrote:Vad är det som går sönder? Jag har kört med metall i två år , Inget som har med dreven och drivningen har gått sönder..
Jag tror bäst "plastspur" passar 23-29cc,metallspur passar som har F*n starkt motorn!waqr wrote:Det är ingen som säger att det måste hända nåt men väl att det kan hända. Det säger sig ju självt att det är bättre att dreven går sönder (om det kommer in en sten eller annat mellan dom) än att stenen kilar sig fast mellan dreven och drar sönder nåt annat. Måste ju finnas en svag punkt i drivlinanLusse wrote:Vad är det som går sönder? Jag har kört med metall i två år , Inget som har med dreven och drivningen har gått sönder..
Nu ska vi inte tjata ihjäl oss om detta men det är klart det håller så länge man inte får in en sten mellan dreven och allt tar tvärstopp. Det säger sig ju som sagt självt att det alltid är bra att ha en svag punkt på drivlinan som dessutom är billigLusse wrote:Jag tror att folk fegar utan anledning..Jag menar titta på FG, MCD,Hurrax,Och andra bilar alla kör mer eller mindre med mettal drev. Skulle HPI's Baja var så dålig att den inte klarar det?.. Jag vet att min håller , gör era det?
Du har rätt, vi kan inte säger 100% säkerwaqr wrote:Nu ska vi inte tjata ihjäl oss om detta men det är klart det håller så länge man inte får in en sten mellan dreven och allt tar tvärstopp. Det säger sig ju som sagt självt att det alltid är bra att ha en svag punkt på drivlinan som dessutom är billigLusse wrote:Jag tror att folk fegar utan anledning..Jag menar titta på FG, MCD,Hurrax,Och andra bilar alla kör mer eller mindre med mettal drev. Skulle HPI's Baja var så dålig att den inte klarar det?.. Jag vet att min håller , gör era det?
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 14 guests