var ute och bashade lite idag, det slutade med en spräckt drivkopp, det är den andra som går sönder på kort tid... Man blir så sur, tycker de borde klara av ett ganska litet hopp i hastigheter runt 25km/h och 1 meter höjd även om man landar med god mängd gas. Jag menar sånt jävla grepp är det ju inte då jag ändå landar på jord/grus. Kollade på att köpa en uppgraderad version men fick nästan hicka av priset. Det får bli att fylla på lagret med original istället som man kan köpa ett par av för 170:- inkl frakt, istället för 500+ frakt för de andra jag hittade. Vad använder ni?
sen har jag en viktig fråga, om man köper till exempel
http://www.davesmotors.com/s.nl/it.A/id.10035/.f kan man då använda bakhjul även fram? De måste ju flytta ut hjulen så pass att de borde gå fritt från styrprylar osv?
Edit:
glömde ju nästan... Två nya paket damp ner i brevlådan idag, nya dämpare bak i det ena och nytt pull start cover samt fly wheel cover från outerwears i det andra. Nu borde det komma i snitt ett nytt paket om dagen i en vecka eller så, jag måste verkligen sluta surfa ebay när jag har tråkigt
på väg hem:
uppgraderad broms
aluminiumdelar till dämparna, den där lilla mellandelen till fjädrarna bak
ny ovandel till bakre stötdämpartorn, från orange till svart då det nog passar bättre till mad max looken.
diffoljor med lite olika värden.
några olika dämparoljor
diverse delar till min 1/8 losi...
kommer ju vara som julaftons morgon varje dag när man kollar brevlådan efter jobbet