Jag tror förövrigt inte ett Igensatt Outerwears tillför så mycket extra kylluft heller och det blir det ju efter 2 fullgas repor på gårdsplan här hemma och det verkar ju fungera ändå.
Drag start
- J.A racing
Re: Drag start
Blir intressant och höra vad du tycker, har du tillgång till en IR-tempmätare så kan du ju kolla cylinder tempen före och efter bytet.
Det ser ju ut att vara den bättre trissan från hör och häpna CY/Fuelie.
Samt en alu starter ring som är lagrad för att motverka att den kärvar vid sandkörning med resultatet att den inte går ut och greppar tag i svänghjulet med start problem som följd. Sen att den kanske inte är helt bulletprof då den fortfarande innehåller plastdelar är ju en annan femma, men den är nog mest framtagen för att fungera i deras Dunebashing.
En svart eloxerad sån vore fint att ha.
Jag tror förövrigt inte ett Igensatt Outerwears tillför så mycket extra kylluft heller och det blir det ju efter 2 fullgas repor på gårdsplan här hemma och det verkar ju fungera ändå.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har tyvärr inte det. Jag tror inte det är några problem. men det skulle vara kul att veta. Är det någon i Göteborgs trakten som har en att låna ut?J.A racing wrote:Blir intressant och höra vad du tycker, har du tillgång till en IR-tempmätare så kan du ju kolla cylinder tempen före och efter bytet.Det ser ju ut att vara den bättre trissan från hör och häpna CY/Fuelie.
Samt en alu starter ring som är lagrad för att motverka att den kärvar vid sandkörning med resultatet att den inte går ut och greppar tag i svänghjulet med start problem som följd. Sen att den kanske inte är helt bulletprof då den fortfarande innehåller plastdelar är ju en annan femma, men den är nog mest framtagen för att fungera i deras Dunebashing.
En svart eloxerad sån vore fint att ha.
![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Är det en ir temp du vill ha? Jag har en, men denbär kanske i Stockholm men ska leta lite här hemma se om jag hittar den
så nu hittade jag min IR temp
Vad bra. Vad gör du imorgon?jebogren wrote:så nu hittade jag min IR temp
inget specielt funderar på att åka upp till den grus gropen eller köra in båtenLusse wrote:Vad bra. Vad gör du imorgon?jebogren wrote:så nu hittade jag min IR temp
Vad säger du skall vi dra upp till Ucklum i morgon?
kan vi göra så på kartan att det fanns en sjö också kasnke ska ta med båtenLusse wrote:Vad säger du skall vi dra upp till Ucklum i morgon?
Vilken tid passar dig? Skall vi träfas nån satans på vägen? Jag vet inte var det ligger, men det kanske blir lättare om vi hjälps åt.
vi bytar tråd... den under träffarLusse wrote:Vilken tid passar dig? Skall vi träfas nån satans på vägen? Jag vet inte var det ligger, men det kanske blir lättare om vi hjälps åt.