Integy
Re: Integy
Jag beställde dessa http://rcmaffian.se/oscommerce_st/catal ... ts_id=4945 skriver lite vad jag tycker om dom när dom anlänt!
skitsnyggtKulan wrote:Har monterat : Front shock tower o Front upper arm.......... Kanoners passform.........
Nu skall det bara testas........
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Ja då var servoräddaren, front upper arm och steering knuckle monterat i bilen. Passformen var absolut inga problem och finishen var super på alla detaljer. Provkörning blir det senare.Comer wrote:Front upper arm skall monteras in i min 5b med från integy. Samt några delar till från Integy.
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Har du satt på Integy's servo räddare? Jag säger bara lycka till..Comer wrote:Ja då var servoräddaren, front upper arm och steering knuckle monterat i bilen. Passformen var absolut inga problem och finishen var super på alla detaljer. Provkörning blir det senare.Comer wrote:Front upper arm skall monteras in i min 5b med från integy. Samt några delar till från Integy.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Två Tankars körning inkl. ex antal volter med Integy front upper arm o front shocktower, delarna ser ut som nya 
Kör Baja 5b ss "Black & White"
Hur menar du?Lusse wrote: Har du satt på Integy's servo räddare? Jag säger bara lycka till..
Lusse skrev tidigare i denna tråden att han har haft den och den gick sönder direkt.markusb wrote:Hur menar du?Lusse wrote: Har du satt på Integy's servo räddare? Jag säger bara lycka till..
Ah sorry, missade det inlägget.
Den delen på servo räddan som skall lösa ut fastnar,så att servot går sönder i stället.markusb wrote:Ah sorry, missade det inlägget.
Kände extra efter detta när jag monterade och kunde inte hitta något som skull kärva i själva armen.Lusse wrote:Den delen på servo räddan som skall lösa ut fastnar,så att servot går sönder i stället.markusb wrote:Ah sorry, missade det inlägget.
Är alla integys servoräddare konstruerade på detta sätt eller du haft otur med din? Känns overkligt att ett företag bara kan sälja skit och ändå överleva som företag.
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Det kommer, det fungerar bra i början sen när alun har nött in sig det är då den fastnar.Och det hjälper inte att släppa på fjädern, för då löser den ut så fort man svänger. Och drar man då drar årten så fastnar den. Hoppas att min var en så kallad måndags exemplar.
riktigt snyggt!Kulan wrote:Så här ser min framvagn ut av Integy ut idag
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X