Malte - Hpi Baja 5T Hawaii Edition
Re: Malte - Hpi Baja 5T Hawaii Edition
Det tycker jag var smart .. skit bra...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Vilken smart! 
Det blev ju kanon! Det som har hänt sedan senast annars är att Killswitchen är monterad ihop med en Futaba 3PMX så nu känns det säkert att leka igen!
Sedan sitter det ett Savöx 1268MG 15kg på gasen och ett nytt Futaba 3306MG 24kg på som styrservo.
Även Dark Soul Axle Extenders monterat runt om, får se om den går lite stadigare nu.
Tackar Bjuggen för monteringen!
Sedan sitter det ett Savöx 1268MG 15kg på gasen och ett nytt Futaba 3306MG 24kg på som styrservo.
Även Dark Soul Axle Extenders monterat runt om, får se om den går lite stadigare nu.
Tackar Bjuggen för monteringen!
Jag måste göra något liknande. För jag kommer inte åt min dragstart heller utan att bränna mig.
- J.A racing
Det ser bra ut men jag tror det kommer nöta ut snöret fortare, fast det är ju bara att byta till ett bättre.
Jag har sett att vissa vrider startern 1/4 varv medurs så att man rycker rakt bakåt likt FG Monster. Själva starthandtaget funkar ju även som tätning vid hålet.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Tror inte det kommer nöta på snöret eftersom det sitter en silikon grommit i klämman. Tiden får utvisa 
Billös expertkommentator..
- J.A racing
Inte i klamman utan i hålet ner i startern.Bjuggen wrote:Tror inte det kommer nöta på snöret eftersom det sitter en silikon grommit i klämman. Tiden får utvisa
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Då var det dax för en liten update igen, var ett tag sedan! Har inte kört så många tankar i vinter men dom tillfällena som har givits har varit roliga! Mycket av förtjänsten skall nog mina Hostile MXT´s med Coldkutterserna ha, f-n vad det har greppat fint på skaren! Nu när vi har gått in i Mars månad så är det väl dax att byta till lite roligare och stabilare saker. Drivlina tycker jag känns som en god början! Min gode vän och bundsförvant Bjuggen har haft bilen på förvaring i vinter och han var visst lite meckarsugen så jag tror den är ganska nerplockad nu. Nåväl! Det som stoppas i är följande!

Turtle Racing "Quick Diff" Transmission

Darksoul V2 Meaty Dogbones

FLM cups

Lauterbacher koppling
Vad tror ni, kan det bli en stabil och bra början?

Turtle Racing "Quick Diff" Transmission

Darksoul V2 Meaty Dogbones

FLM cups

Lauterbacher koppling
Vad tror ni, kan det bli en stabil och bra början?
Så blir bra 
- J.A racing
Fina grejer!!!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
fint paket det dær!
det ær en kanon uppgradering det dær.
det ær en kanon uppgradering det dær.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Tack för responsen grabbar! 
Vi får väl ta och uppdatera denna tråden oxå då!
Blev ny motor och pipa till bilen nyligen. Vill ju gärna inte bli frånkörd i Hawaiihåla nu när det snart är dax för körning!

Motorn blev ett OBR 30,5 fullmod longblock.

Pipa blev VRC Propipe, givetvis odämpad för mesta möjliga effekt!

Bjuggen har en varm och skön verkstad och agerar gärna fotomodell iförd rätt tröja!

Så ser det ut när det är tomt! Turtle Quickdiffen monterad.

Gunmetal är min nya favoritfärg!
]
Blev lite mera av den varan framtill oxå!
Sedan blev det ju strul när man blandade CY och ZEN-delar på olika sidor, men det löste sig ju tillslut med
god hjälp av er här!
Inkörning blir nog till helgen hoppas jag. Sedan blir det att mecka MCD Rally framöver!
Blev ny motor och pipa till bilen nyligen. Vill ju gärna inte bli frånkörd i Hawaiihåla nu när det snart är dax för körning!

Motorn blev ett OBR 30,5 fullmod longblock.

Pipa blev VRC Propipe, givetvis odämpad för mesta möjliga effekt!

Bjuggen har en varm och skön verkstad och agerar gärna fotomodell iförd rätt tröja!

Så ser det ut när det är tomt! Turtle Quickdiffen monterad.

Gunmetal är min nya favoritfärg!
]Blev lite mera av den varan framtill oxå!
Sedan blev det ju strul när man blandade CY och ZEN-delar på olika sidor, men det löste sig ju tillslut med
god hjälp av er här!
Inkörning blir nog till helgen hoppas jag. Sedan blir det att mecka MCD Rally framöver!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ser ju ut att bli en riktig dräpare det också !
Skönt att du köpte den pipan förresten.....då slipper jag ha dåligt samvete för att min dominator väsnas mest !

Skönt att du köpte den pipan förresten.....då slipper jag ha dåligt samvete för att min dominator väsnas mest !