nä det blir det inte men det är sjukt coolt om man hade haft detwrep wrote:Ska du ha servon till trimplanen? har sett att dom har det på tävlingsbåtarna iaf i de lite mindre klasserna typ 15cc
JeBogrens Lynx deep V Mono Hydrolift
Re: JeBogrens Lynx deep V Mono
funderar på att ha denna tanken i båt verkar väldigt smart

-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Du får komplettera med det senare då dåjebogren wrote:nä det blir det inte men det är sjukt coolt om man hade haft detwrep wrote:Ska du ha servon till trimplanen? har sett att dom har det på tävlingsbåtarna iaf i de lite mindre klasserna typ 15cc
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
nu är båten på väg
så fort jag fått den ska jag beställa resten av sakerna av honom vill bara var säker på han inte blåser en
så fort jag fått den ska jag beställa resten av sakerna av honom vill bara var säker på han inte blåser en
vad ska man ha för propeller på båten 2, 3, eller 4 blads ?
nu är båten i stockholm fick brev från tullen om hur mycket det är värt och vart i från det kommer och vad det är så hoppnings vis så får jag det i slutet av veckan
Då börjar det rör på sig här med då!
lite svårt att göra något utan själva båt skrovetS 500 R wrote:Då börjar det rör på sig här med då!
sen när det kommit ska jag beställa resten av sakerna vi bara se så man får rätt saker
då var denna bränsle tanken beställdjebogren wrote:funderar på att ha denna tanken i båt verkar väldigt smart
då har man varit och hämtat båt kan ju inte säga något annat än att jag är jäkligt nöjd med det, det är mycket längre än vad den gamla var och kommer ligga längre i vattnet ser riktigt sportig ut...... frugan fick nog med sig kameran så det kommer lite bilder senare
nu sitter jag och skriver ihop sista odern som ska beställas sen kan man börja bygga ihop den
nu sitter jag och skriver ihop sista odern som ska beställas sen kan man börja bygga ihop den
Snygga båten! 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
tyvärr så jobbar jag lördag ska ni vara där på söndag också ?
Japp, på söndag med. Men du kan ju skicka med båten någon annan.