Sideburn´s Demented 5B
Re: Sideburn´s Demented 5B
Växellådan ser riktigt trevlig ut. Vill ha lite test resultat inom kort..
Vad ska du ha för motor ! ?
- sideburn80
Jo jag hoppas den ska funka fint, du får väl testa själv när tillfälle ges.Stelunex wrote:Växellådan ser riktigt trevlig ut. Vill ha lite test resultat inom kort..Vad ska du ha för motor ! ?
Tänkte ju smacka dit asfalts-däckena så jag kan rejjsa mot dig och resten av gänget, mest för skoj då jag inte har en riktig onroad-bil.
Det blir lite fattigt med motor i denna, det blir den som suttit i T´n, en G270RC som jag tänkte fräscha upp så snart jag bara kan. Klart som tusan vill man egentligen ha värre motor, men då måste jag ha ett nytt jobb eller en fin sponsor
270 motorn tycker jag går riktigt bra, kommer bli kanon med den och en pipa...
Jo jag hoppas den ska funka fint, du får väl testa själv när tillfälle ges.
Tänkte ju smacka dit asfalts-däckena så jag kan rejjsa mot dig och resten av gänget, mest för skoj då jag inte har en riktig onroad-bil.
Det blir lite fattigt med motor i denna, det blir den som suttit i T´n, en G270RC som jag tänkte fräscha upp så snart jag bara kan. Klart som tusan vill man egentligen ha värre motor, men då måste jag ha ett nytt jobb eller en fin sponsor
[/quote]
Jo jag hoppas den ska funka fint, du får väl testa själv när tillfälle ges.
Verkligen trist med tjejen Sideburn80. Aldrig kul sånt där
Riktigt mycket schyssta delar du börjar få på den där bilen nu. Ska bli superintressant att se vad du tycker om tvåstegslådan.
Riktigt mycket schyssta delar du börjar få på den där bilen nu. Ska bli superintressant att se vad du tycker om tvåstegslådan.
Letar Baja 5B
- sideburn80
Det har blivit lite roliga delar faktiskt, men det tar för lång tid... Men det är svårt att skynda på när pengarna inte räcker tillwaqr wrote:Verkligen trist med tjejen Sideburn80. Aldrig kul sånt där![]()
- sideburn80
Jag vet att det inte är mycket att komma med, men när jag endå var ute i garaget så tog jag ett foto på kärran nu när den har däck och fälg.
Ska beställa lite smått från Swedrc i veckan har jag tänkt, så att jag får fart på motorn å beställa plast-prylen till dämparn så kidnappar jag dämparna från T´n till den här så får nog den nya sen...
Ska beställa lite smått från Swedrc i veckan har jag tänkt, så att jag får fart på motorn å beställa plast-prylen till dämparn så kidnappar jag dämparna från T´n till den här så får nog den nya sen...
- J.A racing
- sideburn80
Tack ska ni ha
Man kan ju inte kalla mig för lögnare när jag i början av denna projekt-tråd sa att detta skulle bli ett långtidsprojekt
Man kan ju inte kalla mig för lögnare när jag i början av denna projekt-tråd sa att detta skulle bli ett långtidsprojekt
Denna är inte fel heller! Kommer låta underbart med den lådan!
Jag ju nyfiken på 2-växel där 
- sideburn80
Tack, ja det kommer bli skit-kul att få testa, hoppas det blir inom snar framtid iaf.S 500 R wrote:Denna är inte fel heller! Kommer låta underbart med den lådan!
- sideburn80
Då fick man ett litet paket av swedrc då, fan va jag älskar deras service!
Om inte jag har allt till den här bilen nu för att kunna köra, lär det inte bli nå kört den här månaden heller. Däck-bytet på hojjen gjorde ett stort hål i plånboken.

Om inte jag har allt till den här bilen nu för att kunna köra, lär det inte bli nå kört den här månaden heller. Däck-bytet på hojjen gjorde ett stort hål i plånboken.
Skönt när man har allt dock!!! Bara montera ihop nu.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
hur gåre med dina bilar sideburn?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!