Hehehe, ja det är inte fel i alla fall. Badring kanske???Carbon-Dave wrote:Se där !S 500 R wrote:Min FG åkte i sjön!
Ja det har jag alltid sagt.....fendrar och bojar är underskattade på R/C bilar !
Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s BLUEWOOD 5T
Så den fick bada!S 500 R wrote:Min FG åkte i sjön!
Så jag snart köpa killbee!
Jag har klart nästan färdigt nålande min PRO mod!
Sen fixa styr!
Sen fixa styr!
Burnout, har du beställt woodster kaross än?
Försökt få tag i dem på woodsterlidz.nl för att se om de har karosser hemma, men inget svar.
Försökt få tag i dem på woodsterlidz.nl för att se om de har karosser hemma, men inget svar.
Nope just nu, också finns i ddm den bara wide.1..nho1 wrote:Burnout, har du beställt woodster kaross än?
Jag ska beställ wide 2 som passar till widekitt
Varför beställa från DDM och inte woodsterlidz?
Verkar vara v2 som woodsterlidz har på sin hemsida.
Jag bara säg finns också, Varför du köpa v.2 den mer passar widekittnho1 wrote:Varför beställa från DDM och inte woodsterlidz?
Jag tror inte dom gör v.1 wide längre. Utan vill man ha en wide så är det v.2 som gäller. Sen finns det en som inte är wide med.
Kör med Dark Soul extenders så då blir org karossen för smal, nya wide v2 borde passa bättre tänkte jag.
Får se, det blir ganska mycket pengar innan karossen är lackad och klar.
okejnho1 wrote:Kör med Dark Soul extenders så då blir org karossen för smal, nya wide v2 borde passa bättre tänkte jag.
Okej, Så v.1 finns inte mer nu.S 500 R wrote:Jag tror inte dom gör v.1 wide längre. Utan vill man ha en wide så är det v.2 som gäller. Sen finns det en som inte är wide med.
Nä, den togs bort när v.2 kom!Burnout wrote:Okej, Så v.1 finns inte mer nu.S 500 R wrote:Jag tror inte dom gör v.1 wide längre. Utan vill man ha en wide så är det v.2 som gäller. Sen finns det en som inte är wide med.
Aaha jag förstå nuS 500 R wrote:Nä, den togs bort när v.2 kom!Burnout wrote:Okej, Så v.1 finns inte mer nu.S 500 R wrote:Jag tror inte dom gör v.1 wide längre. Utan vill man ha en wide så är det v.2 som gäller. Sen finns det en som inte är wide med.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vad är skillnaden med wide 1 och wide 2?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
ojoj nu lite