° Baja 5B - TippEx °
- J.A racing
Re: ° Baja 5B - TippEx °
Ja jag tror nog det.. Det hängde ju ihop med hur man varvet ökade när man drog iväg.. Synd å ta bort ljudet.. Det var ju lite balltJ.A racing wrote:Ja det lär ju varit det som lät om den.
Projekt TippEx - White and Black HPI Baja 5B - 28,5cc FinnPortad, WT668, Side-Mount Dominator mm
- J.A racing
Ja den går ju inte dåligt

Projekt TippEx - White and Black HPI Baja 5B - 28,5cc FinnPortad, WT668, Side-Mount Dominator mm
Nu får det vara bra för idag..
imorgon är en annan dag
Såhär ser det ut på bänken i köket..

Såhär ser det ut på bänken i köket..

Vart tog det lilla paketet vägen *sjunga* Nu har DDM grejerna lämnat Andra sidan pölen iaf trevligt trevligt
Blir att lägga en beställning hos Andreas på SwedRc med. Lite snabbare lev där 
Ne men samtidigt får man chansen att kolla upp allt annat på åket.. 
Idag har alla grejer inkl motor mm fått sig en ordentlig tvätt.. Har inte hunnit med så mycket mer, trotts att jag är hemma med lilltjejen. Blir nästan lite sorgligt att ta ut den och skita ner den sen..
Så fort tid finns så ska blir det att plocka ihop åket igen. 
Idag har alla grejer inkl motor mm fått sig en ordentlig tvätt.. Har inte hunnit med så mycket mer, trotts att jag är hemma med lilltjejen. Blir nästan lite sorgligt att ta ut den och skita ner den sen..
Håller på me min med nu och tänker rasta i helgen så det så 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
I helgen blir det nog inget för min del.. Fullt upp med kalas å grejer. 
Då slipper du slänga ihop den och göra det ordentligt istället 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Ja nu är det så slaskigt å tråkigt iaf
Blir nog att sikta på körning nästa helg eller så. Beror på hur grejerna droppar in.. 
Tänkte börja plocka ihop Bajan idag. Har lagt alla grejer i små påsar tillhörande respektive "område". Framvagn, bakvagn osv. Hade en påse som det stod bottenplatta på.. Rätt mycket skruv å smågrejer till den.. Nu verka det som om min lilla chefsmekaniker arkiverat denna påse på ett "bra ställe". Chefsmekanikern är 1år, heter Molly och är lite glömsk.. Hmm sisst min iPhone försvann i några dagar återfanns den i en av leklådorna..
Så nu blir det helt enkelt att leta för att över huvud taget kunna sätta igång. Lilla Molly hon skulle sova, så hon hjälper inte ens till å letar. Skruttunge!

Sådana är dom... men min dotter får aldrig vara vid bilen utan övervakning...
Hehe kanske lika bra det