JA´s HPI racing 5B baja SS
Re: Johans HPI Baja 5B SS
Tycker jag låter vettigt... du har ju en egen tråd Egon 
Ai ai ai S 500 R, nu liknar du RSB.....S 500 R wrote:Tycker jag låter vettigt... du har ju en egen tråd Egon
Beklager, ikke meningen, unnskyld out of topic........
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
http://www.pro-racing.no
Hehehe... allt lugnt!!Egon wrote:Ai ai ai S 500 R, nu liknar du RSB.....S 500 R wrote:Tycker jag låter vettigt... du har ju en egen tråd Egon![]()
![]()
![]()
Beklager, ikke meningen, unnskyld out of topic........( du er myyyyye bedre enn RSB S 500 R .....
![]()
![]()
)
- J.A racing
Nu ska jag uppdatera lite prylar på bilen, återkommer med lite bilder senare. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Japp... upp med bilderna nu!!!
- J.A racing
Äh nu kommer ni bli besvikna de kan jag lova, jag vart upplyst om att det fanns "viktigare" saker att göra nu.
Fattar ingenting de va nått om nån jäkla julgransfot nu igen. Jag hatar julgransfötter som typ bara har ett års försprång nu, vart brukar era gå i väntan på nästa jul? Våran kanske är på samma ställe.
Fast jag hann med en liten ynka uppdatering, det vart denna lilla distans från Killer RC ska styva upp bärarmen lite så den inte knäcks lika lätt som orginal.

Sånna är jag sugen på.... Finns inget värre än när det kommer saker imellan...
Har själv fastnat med skägget i julgransfoten.....
Den där har jag inte sett förut. Absolut en vettig uppdatering. Gängas den bara in?
Letar Baja 5B
- J.A racing
Man byter bara "turnbuckle" mot en härdad sen är det blanka bara en distans på 12mm.waqr wrote:Den där har jag inte sett förut. Absolut en vettig uppdatering. Gängas den bara in?
Drar man fast kuländen mot distansen? Hur hamnar den "rakt", om du förstår hur jag menar?
HPI Baja 5b SS med OBR/Zenoah 30,5 och Victory ProPipe. Styr med 3PM-2.4G
- J.A racing
Ja det klurade jag med på, men den håller att dra 3/4 varv extra för att få den rak. Det vet jag av egen erfarenhet så att säga.Roxen wrote:Drar man fast kuländen mot distansen? Hur hamnar den "rakt", om du förstår hur jag menar?
- J.A racing
Satt och gick igenom bilen lite förut och fick se att båda yttre DS damaskrarna är trasiga, får nog ändra mig ang dessa dom håller nog bara marginellt längre än orginal. Nästa gång blir det nog att testa Hemiboots eller stänklappar i framkant på bärarmarna. 
Har dessvärre samma lika erfarenhet. Har inhandlat orginal igen, tanken är att det blir "stänklappar" för mig med.. 
- J.A racing
Din signatur ser oroväckande intressant utStelunex wrote:Har dessvärre samma lika erfarenhet. Har inhandlat orginal igen, tanken är att det blir "stänklappar" för mig med..