Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag har kolla lite i DDM 
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Alltid bra om man är flera som kan dela på arbetetS 500 R wrote:Då har det hännt lite på forumet!
Vi har separerat Offroad och Onroaddelen. Vi har märkt att det blir fler och fler onradbilar här och känner att vi vill separera dessa grupperna.
Så vi har tagit in J.A som moderator för att kunna fixa och trixa med det för jag och huSSe känner väl oss inte jätte haja på den delen. Så välkommern J.A som moderator och hoppas vi får flera onroadare här.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Både det och att vi kännde inte för att satsa på den delen när vi inte kan något. Så J.A blir ett kanon tillskott.MrKnopfler wrote:Alltid bra om man är flera som kan dela på arbetetS 500 R wrote:Då har det hännt lite på forumet!
Vi har separerat Offroad och Onroaddelen. Vi har märkt att det blir fler och fler onradbilar här och känner att vi vill separera dessa grupperna.
Så vi har tagit in J.A som moderator för att kunna fixa och trixa med det för jag och huSSe känner väl oss inte jätte haja på den delen. Så välkommern J.A som moderator och hoppas vi får flera onroadare här.
- J.A racing
Hehe hoppas på det, de började ju bra när jag gjorde ett expriment med min egen tråd. Fast det är glömt nu, så nu jäklar kör vi på. Jag kommer skumma igenom och sortera upp lite under de närmsta dagarna. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Kanonbra. Nu får ni Onroad experter göra er beredda att bombarderas med självklara dumfrågor. Är nämligen helgrön på onroad och har köpt en bil. Borde snart va på väg hem 
Billös expertkommentator..
Bjuggen wrote:Kanonbra. Nu får ni Onroad experter göra er beredda att bombarderas med självklara dumfrågor. Är nämligen helgrön på onroad och har köpt en bil. Borde snart va på väg hem
det var so f-n, vad blev det för roligt?!
FG sportline 04 Porsche gt2 . Startar en tråd när den dyker upp.Stelunex wrote:Bjuggen wrote:Kanonbra. Nu får ni Onroad experter göra er beredda att bombarderas med självklara dumfrågor. Är nämligen helgrön på onroad och har köpt en bil. Borde snart va på väg hem
det var so f-n, vad blev det för roligt?!
På tal om ingenting.....LITE VÅR NU FÖR F*N
- J.A racing
Bjuggen wrote:FG sportline 04 Porsche gt2 . Startar en tråd när den dyker upp.Stelunex wrote:Bjuggen wrote:Kanonbra. Nu får ni Onroad experter göra er beredda att bombarderas med självklara dumfrågor. Är nämligen helgrön på onroad och har köpt en bil. Borde snart va på väg hem
det var so f-n, vad blev det för roligt?!![]()
På tal om ingenting.....LITE VÅR NU FÖR F*N
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har precis knåpat ihop en ny banner åt Jimmy. Hoppas på att nån kan slänga in den här snart 
Jag har kolla lite youtube jäklar en baja riktigt ös 
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Snart blir det en film å lite Cola. Men först ska ungarna i säng å sedan ska jag springa ett
varv i duschen
varv i duschen
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Funderar på om jag skall uppdatera mina drivaxlar.. Några tips?
Vill du ha riktigt bra grejer köper du FLM cvd-axlar.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
.....eller Rovans 9mm heavy duty.....till 1/10 av priset 
Körde med Darksoul meaty bonesv2 på min 5B. 49$ hos dave.Robban wrote:Funderar på om jag skall uppdatera mina drivaxlar.. Några tips?