Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
I morgon blir det lite kalas för mig. Sen ska vi se om man inte kan kolla lite på sin nya leksak 
- J.A racing
Nya leksak ?S 500 R wrote:I morgon blir det lite kalas för mig. Sen ska vi se om man inte kan kolla lite på sin nya leksak
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Låter spännandeS 500 R wrote:I morgon blir det lite kalas för mig. Sen ska vi se om man inte kan kolla lite på sin nya leksak
- J.A racing
Jaha. Fick ett paket idag, inget märkvärdigt. En 35mm CY cylinder för +2 vev. Sen en DDM zip hoodie. Får ju säga att amerikanarna måste vara rejäla!!!!
Beställde en XXL ty jag anser mig vara lätt korpulent (fet)
Den hängde som ett cirkustält runt mig. Hoppas den krymper något i tvätten.
Beställde en XXL ty jag anser mig vara lätt korpulent (fet)
Billös expertkommentator..
Hoppas det går braJ.A racing wrote:Fasiken grabbar nu gick vattnet, vi hörs
Billös expertkommentator..
Japp... återkommer om det!J.A racing wrote:Nya leksak ?S 500 R wrote:I morgon blir det lite kalas för mig. Sen ska vi se om man inte kan kolla lite på sin nya leksak![]()
Jag kan ta den annars, jag är ju ännu större än dig.Bjuggen wrote:Jaha. Fick ett paket idag, inget märkvärdigt. En 35mm CY cylinder för +2 vev. Sen en DDM zip hoodie. Får ju säga att amerikanarna måste vara rejäla!!!!![]()
Beställde en XXL ty jag anser mig vara lätt korpulent (fet)![]()
Lyckat till Johan!J.A racing wrote:Fasiken grabbar nu gick vattnet, vi hörs
En ny medlem på gång... lycka till!J.A racing wrote:Fasiken grabbar nu gick vattnet, vi hörs
Sitter och begrundar över att jag sagt upp mig idag.. Känns rätt skönt att ha tagit "steget", sen att det är tre månaders uppsägningstid är väl smällar man får ta.. 
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
Vad jobbar du med och vad kommer du jobba med?Mr Bly wrote:Sitter och begrundar över att jag sagt upp mig idag.. Känns rätt skönt att ha tagit "steget", sen att det är tre månaders uppsägningstid är väl smällar man får ta..
Snart äta tacos och läsk! 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
har preccis käkat tacos mätt som en gris!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Har jobbat inom "Hjälpmedelsindustrin" och kommer jobba inom samma område men med annan huvudman.Robban wrote: Vad jobbar du med och vad kommer du jobba med?