Vi få igentligen inte köra där alls. Så om han sätter sig på tvären så blir det ingen håla över huvud taget!Burnout wrote:Ja träffa sen hur i sommar?!?
Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Fan Fan Fan Ingen hawajihåla......Får inte hända... Hoppas vi....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Nä, vi får hopaps att David löser detta!
Om får inte köra där.... annan plats eller?!?!? Vi annars blir tokigt!!! 
Det är bara förnamnet...Burnout wrote:Om får inte köra där.... annan plats eller?!?!? Vi annars blir tokigt!!!
jag tror att det kommer finnas plats för oss i falköping.men då får ni åka lite länge för att köra men då blir det på ett område som är byggt för all motorsport .Tror David vet vad jag menar. 
Det finns inget att jämn föra med Havijihåla, Det är en speciell plats..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Det är Uddagårdens motorstadion som har en färdig bana för knattecross som ingen använder längre.....har dock inte sett den med egna ögon än, så det blir ett besök dit så snart snön försvunnit !jonas70 wrote:jag tror att det kommer finnas plats för oss i falköping.men då får ni åka lite länge för att köra men då blir det på ett område som är byggt för all motorsport .Tror David vet vad jag menar.
Var där i höstas, och fick ett fält där vi kunde bygga bana om vi ville, men då måste vi bli fler som kör och vårdar banan.....
Håller med dig Lusse......det finns inte många såna ställen i vårt avlånga land ......Lusse wrote:Det finns inget att jämn föra med Havijihåla, Det är en speciell plats..
Och egentligen blir det ju ingen skillnad även om vi skulle få ett nej till en träff. Så länge det inte finns en bom, tror jag vi kommer att ha svårt att hålla oss därifrån
Kan ju vara bra att veta att vi inte borde vara där......men givetvis hoppas jag på att kunna lirka till nåt som funkar !
- Rallyfinnen
Precis, jag lär nog åka dit och kratta lite sand ändå misstänker jag..
Lite
men kunde inte låta bli
[youtube][/youtube]
Lite
[youtube][/youtube]
Hawaiihålan är ju det fetaste stället får hoppas på det bästa
Du (carbon-Dave) någon svar från markägare 
Du (carbon-Dave) någon svar från markägare 
- Dave
- Site Admin
Inget svar än.....
Ska ringa honom imorgon så får vi se hur det går....
Ska ringa honom imorgon så får vi se hur det går....
- Dave
- Site Admin
Nu har jag snackat med markägaren igen till Hawaiihålan.
Nån träff som vi hade tänkt är nog bara att glömma som det ser ut nu, men det var inga problem att köra där "lite ibland".....och han verkade fan lite nyfiken på den här skiten som vi håller på med, så nästa gång vi drar ner ska jag ringa honom så får han ta med sig ungarna och komma och "klämma och känna lite" !
Kanske har vi en nyfiken till som vi kan få att fastna i det här träsket !
Inget utlovat än, men han lät inte alls så negativ som sist jag snackade med honom !

Nån träff som vi hade tänkt är nog bara att glömma som det ser ut nu, men det var inga problem att köra där "lite ibland".....och han verkade fan lite nyfiken på den här skiten som vi håller på med, så nästa gång vi drar ner ska jag ringa honom så får han ta med sig ungarna och komma och "klämma och känna lite" !
Kanske har vi en nyfiken till som vi kan få att fastna i det här träsket !
Inget utlovat än, men han lät inte alls så negativ som sist jag snackade med honom !