Troligen så blir det även:
Fyra extraljus i fram, samt vanliga strålkastare.
Baklysen.
Längsgående trösklar mellan de breddade skärmarna.
Och en djävla massa klistermärken...
Ska bränna iväg till Hobbex imorgon (idag) för att inhandla lite röd färg!

Fan va kul att det är på GMrMopar wrote:Inget nytt, som så, att tillföra än..utom att Bajan lämnade DHL Terminalen i Växjö nu!
Med andra ord börjar jag imorgon, kommer att hålla allt uppdaterat med bilder.
Om du har kolli id så rekomenderar jag att söka upp det och hämta det själv på terminalen, dom tar lite extra tid på sig till privatkunder har jag märkt.MrMopar wrote:Sideburn:
Självklart kommer att komma bilder, kanske t.o.m en liten unboxing-rulle, om jag orkar.
Frågan är väl hur skoj det kommer att vara, att kika på en film när man öppnar en låda med en massa smågrejer i...![]()
S500R:
Tackar, jag hoppas det!
Sitter och inväntar att DHL ska få tummen ur, och leverera...helvete, väntan är olidlig!
Vilka svin!J.A racing wrote: Om du har kolli id så rekomenderar jag att söka upp det och hämta det själv på terminalen, dom tar lite extra tid på sig till privatkunder har jag märkt.
Den som väntar på nåt got, väntar...... bla bla bla....MrMopar wrote:Jahapp, det ligger på Terminalen i Rosersberg, en halvtimma från mig...men får jag hämta det då månntro?
NEEEEEEEEEEEEEEJ DÅ!
Fick inte plats på lastbilen som gick ut idag heller, så jag får vackert vänta tills imorgon...helvete, djävla strul med dessa DHL som det verkar...
... alldeles för länge!Diesel wrote:Den som väntar på nåt got, väntar...... bla bla bla....MrMopar wrote:Jahapp, det ligger på Terminalen i Rosersberg, en halvtimma från mig...men får jag hämta det då månntro?
NEEEEEEEEEEEEEEJ DÅ!
Fick inte plats på lastbilen som gick ut idag heller, så jag får vackert vänta tills imorgon...helvete, djävla strul med dessa DHL som det verkar...
Mitt DHL paket från RC car Online i Krefeld gick i tisdags em och gissa vad jag håller i handen nu då.MrMopar wrote:Haha, så är det grabbar!
Dock så är paketet tydligen på G till min servicepoint nu, om klantskallarna inte klantar till det den här gången med.
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests