Robban´s 5T
Re: Robban´s 5Terrifying
Den blir väldigt voltbenägen med mxt runt om...wait and see 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Ähhh! Du som inte kan körajonny h wrote:Den blir väldigt voltbenägen med mxt runt om...wait and see
Kan iofs tänka mej att det blir ett sjuhelvetes fäste. Men mer gas så!
Släng upp lite bilder på den nu då Robban! 5T med MXT är ju riktigt fett 
Letar Baja 5B
bilder bilder!!! 
Hinner inte idag. Kärringen ska åka till jobbet och framvagnen ligger i delar. Så imorgon hoppas jag på lite bilder då den står på hjulenwaqr wrote:Släng upp lite bilder på den nu då Robban! 5T med MXT är ju riktigt fett
Nää...jag min 5T värst delar överallt på bordetRobban wrote:Hinner inte idag. Kärringen ska åka till jobbet och framvagnen ligger i delar. Så imorgon hoppas jag på lite bilder då den står på hjulenwaqr wrote:Släng upp lite bilder på den nu då Robban! 5T med MXT är ju riktigt fett
Brukar juh bli så. Man ska juh BARA ta isär litegrann. Slutar med att hela biljäveln ligger i smådelar.. 
HahahaRobban wrote:Brukar juh bli så. Man ska juh BARA ta isär litegrann. Slutar med att hela biljäveln ligger i smådelar..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Säg som det är......du får inte på hjulen på bilen......Robban wrote:Hinner inte idag. Kärringen ska åka till jobbet och framvagnen ligger i delar. Så imorgon hoppas jag på lite bilder då den står på hjulenwaqr wrote:Släng upp lite bilder på den nu då Robban! 5T med MXT är ju riktigt fett
Har du inte tittat i pekboken jag skickade ?
På sidan 3 ser du att den lilla gulliga hubben ska GENOM mittenhålet i fälgen, men se upp så du får rätt sida ut !
Ta god tid på dig, så löser nog till och med du det ska du se.....
Riktigt rått med dom däckena runt om!
Vafan! Dealen när jag köpte boken av dej va juh att du skulle hålla igen limpsaxen!Carbon-Dave wrote:Säg som det är......du får inte på hjulen på bilen......Robban wrote:Hinner inte idag. Kärringen ska åka till jobbet och framvagnen ligger i delar. Så imorgon hoppas jag på lite bilder då den står på hjulenwaqr wrote:Släng upp lite bilder på den nu då Robban! 5T med MXT är ju riktigt fett
Har du inte tittat i pekboken jag skickade ?
På sidan 3 ser du att den lilla gulliga hubben ska GENOM mittenhålet i fälgen, men se upp så du får rätt sida ut !
Ta god tid på dig, så löser nog till och med du det ska du se.....
Nu har jag råkat läsa lite för hårt i boken så sidan 3 är inte läsbar längre. Garanti?
Dessutom ritar du som en jävla bäbis!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Garanti ?
Vad begär du för 4995:- ?
Hade du köpt DeLuxe-varianten för 12995:- där jag ritar med HÖGER hand skulle du enklare sett vad det var.....men nejdå, herr "Jag har plöjt igenom alla Pixiböcker på 18 dagar" skulle visst klara biffen ändå....

Vad begär du för 4995:- ?
Hade du köpt DeLuxe-varianten för 12995:- där jag ritar med HÖGER hand skulle du enklare sett vad det var.....men nejdå, herr "Jag har plöjt igenom alla Pixiböcker på 18 dagar" skulle visst klara biffen ändå....
Hahahaha!
Nu skickar du deluxe versionen på boken till mej utan extra kostnad! Annars!
Nu skickar du deluxe versionen på boken till mej utan extra kostnad! Annars!
Nu är den så gott som klar... Just nu alltså.. Eller klar? Det blir dom väl adrig