MCD Evo 3 sport (Projekt)
Re: MCD Evo 3 sport (Projekt)
Något som jag tror att du skulle kunna skriva upp på "att köpa"-listan också är nog Competition-stötdämpare (EVO3).
Tror nog att det kan vara en bra investering, även om man kanske kör sina nuvarande i botten så har jag en känsla att de presterar lite bättre.
Det kan nog gå att skaffa ett uppgraderingskit möjligen för det också?
Tror nog att det kan vara en bra investering, även om man kanske kör sina nuvarande i botten så har jag en känsla att de presterar lite bättre.
Det kan nog gå att skaffa ett uppgraderingskit möjligen för det också?
Jag har sett att det finns big bore dämpare.. fast dom kostar ju 2000:- paret.. lika mycket som 4 standard dämpare till Volvo kostar..
Jag tycker att min MCD är lite säckig baktill.. svampig eller vad man ska säga.. vad beror detta på..
Vad gör big bore dämparna för skillnad.. ?
Jag tycker att min MCD är lite säckig baktill.. svampig eller vad man ska säga.. vad beror detta på..
MCD Evo 3 Sport
Walbro 990, 29cc Big Bore, Jetpro V2
- J.A racing
Apex har ju en evo 3 comp till salu för 2800:- tror jag det var, kanske kan vara något 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Du får nog göra något åt fjädrarna om du vill få upp baken. Men å andra sidan tror jag att min EVO3 lider av samma sak.Perkla wrote:Jag har sett att det finns big bore dämpare.. fast dom kostar ju 2000:- paret.. lika mycket som 4 standard dämpare till Volvo kostar..![]()
![]()
Apexs bil är ett klipp, det är det inget snack om...
Apex bil är redan såld.. tyckte jag att jag hörde nånstans...
MCD Evo 3 Sport
Stämmer det!
Ska jag köpa nån till bil så blir det en 5b... ingen mer MCD.. jag har ju redan en... ja det är klart... hittar jag ett chassie mycket billigt så kanske det kan vara nåt.. antingen för reservdelar eller nåt sånt.. beror på vilket chassie man hittar..
Skulle lungt kunna tänka mig att köpa en Baja 5b, den kan gärna vara ett chassie åxå.. så man får köpa motor och sånt själv..
:D... spelar ingen roll...
Skulle lungt kunna tänka mig att köpa en Baja 5b, den kan gärna vara ett chassie åxå.. så man får köpa motor och sånt själv..
MCD Evo 3 Sport
- J.A racing
Ja menade mest att köpa 2 nya komp dämpare för 2000:- när man fick hans chassi för 2800:-. Han som köpte den gjorde ett klipp. Köp du dig en 5B när du hittar en fin. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jaa 2800:- för hans MCD var ett superklipp.. håller med.. Näsan så jag skulle ha slagit till om det fanns kvar.. 
Jodå.. ska leta upp nån baja om och när jag hittar nåt...
Jodå.. ska leta upp nån baja om och när jag hittar nåt...
MCD Evo 3 Sport
-
Ntch in da dirt
jo apex bil är såld och den ska bestyckas med min Trevor simpson reedcase motor grabben som ska köra bilen var 7 år.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
TS-motor till 7-åring? Okunnig farsa som fattat vad han givit sin son? Lite som att slänga pengarna i sjön kan man tycka...Mcd powa wrote:jo apex bil är såld och den ska bestyckas med min Trevor simpson reedcase motor grabben som ska köra bilen var 7 år.
-
Ntch in da dirt
svågerns 8 åriga grabbs fick ju köra mad mikes 5 t i rödmyra den har ju promod såJohn wrote:TS-motor till 7-åring? Okunnig farsa som fattat vad han givit sin son? Lite som att slänga pengarna i sjön kan man tycka...Mcd powa wrote:jo apex bil är såld och den ska bestyckas med min Trevor simpson reedcase motor grabben som ska köra bilen var 7 år.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Har sett en del smågrabbar på youtube som har skitfina bilar.. både MCD och Baja.. dom verkar ha grymma motorer i dom åxå...
Om jag inte renoverar min motor som jag köpte av husse så blir det nog att köpa en ny.. inte en standard motor.. fast jag vet ju att det kanske blir billigare att byta lite lager och sånt på motorn jag redan har.. och ev cylle.. gillar inte det faktum att jag har en Rovan cylle...
Om jag inte renoverar min motor som jag köpte av husse så blir det nog att köpa en ny.. inte en standard motor.. fast jag vet ju att det kanske blir billigare att byta lite lager och sånt på motorn jag redan har.. och ev cylle.. gillar inte det faktum att jag har en Rovan cylle...
MCD Evo 3 Sport
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Och jag som knappt var redo för min Tamia Monster Beetle när jag var 10.....Mcd powa wrote:jo apex bil är såld och den ska bestyckas med min Trevor simpson reedcase motor grabben som ska köra bilen var 7 år.
Själv körde jag Kyosho Rocky 4WDCarbon-Dave wrote:Och jag som knappt var redo för min Tamia Monster Beetle när jag var 10.....Mcd powa wrote:jo apex bil är såld och den ska bestyckas med min Trevor simpson reedcase motor grabben som ska köra bilen var 7 år.
Billös expertkommentator..