Gear cover Dyra!!!
Re: Gear cover Dyra!!!
Jag mycket tänka på min 5t ska vara nästan alu eller inget 
Det är ju problemt! Det är ju riktigt dyrt!sideburn80 wrote:Oxå jävligt sugen på det, synd att det ska kosta så hemskt med allt som verkar inressantS 500 R wrote:Jag är lite sugen på ett två-växlat kitt sen. Då blir det aluskydd!
Jag oxå då " gång i annan dag" min störst dröm köpa PRO-mod motorn och PRO-pipaS 500 R wrote:Jag är lite sugen på ett två-växlat kitt sen. Då blir det aluskydd!
dessa är svindyra!
Dom är dyra... men dom går riktigt bra!! Så det är värt var ända spänn!Burnout wrote:Jag oxå då " gång i annan dag" min störst dröm köpa PRO-mod motorn och PRO-pipaS 500 R wrote:Jag är lite sugen på ett två-växlat kitt sen. Då blir det aluskydd!,
dessa är svindyra!
Ja först min 5t motor "cy" sluta funkar, kanske köpa PRO-mod!S 500 R wrote:Dom är dyra... men dom går riktigt bra!! Så det är värt var ända spänn!Burnout wrote:Jag oxå då " gång i annan dag" min störst dröm köpa PRO-mod motorn och PRO-pipaS 500 R wrote:Jag är lite sugen på ett två-växlat kitt sen. Då blir det aluskydd!,
dessa är svindyra!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
varför inte en kolfiber kåpa?Burnout wrote:Kanske bra Men kosta 95pund=1057kr ca!våra plast är okej!
Jag hade inget problem med fladdrar plast
mycket snyggare än alu. fins bland annat hos
bajaland.de
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jaså då jag kolla det!huSSe wrote:varför inte en kolfiber kåpa?Burnout wrote:Kanske bra Men kosta 95pund=1057kr ca!våra plast är okej!
Jag hade inget problem med fladdrar plast
mycket snyggare än alu. fins bland annat hos
bajaland.de
- sideburn80
Kollade bara lite snabbt igår när jag var i garaget, men den verkade sitta rätt tajt i alla fall. Bättre än min plastkåpa och det är jag glad över. 
Det är nog inget fel på den skulle jag gissa.
Jag sugen köpa den! 
Den är skit snygg!