Har ett litet projekt idag. Jag och en kompis har köpt en 240 för att sladda på isen med!
Och idag står det på aggendan att smalna av ett par 16" fälgar till en s80!
Jo du! En annan gör tvärt om alla andra.
Känner igen det där.. Men när jag säger till mina flickor så får man till svar att man inte är omtyckt längre och att dom minsann ska flytta till mormor.MrKnopfler wrote:Sa åt grabben att städa rummet så nu sitter han å kastar leksakerna i lådor och säger: "Fy Faan! Fy Faan!" hela tiden
Surt det där med skruvensideburn80 wrote:Vad fick man se när man kom hem...världens berg med disk, jahapp skit-kul
![]()
Men jag sköt upp skiten en stund och drog iväg snabbt till garaget för att testa aluminium i kaustiksoda-bad. Allt gick bra förutom att jag har en halv bult kvar i TR-diff huset för att jag var tvungen att borra bort skallen för att få bort plattanSka bli kul å se om jag får upp någon glans på skiten nästa sväng i garaget
Vet inte riktigt hur jag ska lösa det med skruven, den satt som berget, insex-bitsen gick av... och det är en liten bit som sticker fram, så det är inte så mycket att jobba med, som tjejjen brukar sägawaqr wrote:Surt det där med skruvensideburn80 wrote:Vad fick man se när man kom hem...världens berg med disk, jahapp skit-kul
![]()
Men jag sköt upp skiten en stund och drog iväg snabbt till garaget för att testa aluminium i kaustiksoda-bad. Allt gick bra förutom att jag har en halv bult kvar i TR-diff huset för att jag var tvungen att borra bort skallen för att få bort plattanSka bli kul å se om jag får upp någon glans på skiten nästa sväng i garaget
![]()
5 minuters gnidande med Autosol brukar räcka långt för att få upp lite glans
Surt det där med skruvensideburn80 wrote:Vad fick man se när man kom hem...världens berg med disk, jahapp skit-kul
![]()
Har för mig att jag använde loctite till dom skruvarna, men jag kommer inte ihåg vilkenJ.A racing wrote:Sitter det med loctite? de går inte att få fast den i ett städ eller sticker den inte ut tillräckligt.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=40543waqr wrote:Har för mig att Mr Rustler använde nåt som hette Meguier`s all metall polish efter han kört med Autosol för att få den där högglansen
En aningens blankJ.A racing wrote:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=40543waqr wrote:Har för mig att Mr Rustler använde nåt som hette Meguier`s all metall polish efter han kört med Autosol för att få den där högglansen
Grabben är 2,5år å snäll som ett lamm. Men dottern är 5år och kan vara grinigare å elakare än en skräcködla... Å det händer flera gånger om dagen så hon får gärna flytta till din mormorRobban wrote:Känner igen det där.. Men när jag säger till mina flickor så får man till svar att man inte är omtyckt längre och att dom minsann ska flytta till mormor.MrKnopfler wrote:Sa åt grabben att städa rummet så nu sitter han å kastar leksakerna i lådor och säger: "Fy Faan! Fy Faan!" hela tiden

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests