Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
skulle beställa foams från TGN idag men efter man såg att dom skulle ha 74dollar för att skicka det till sverige som ända frakt alternativ så ändrade jag mig
-
Ntch in da dirt
Sitter nu och avnjuter efter middags kaffet , efter att ha varit ute garaget o gnott bort smuts med tops, tandborste, samt tryckluft från min mcd . Det var en som hade skickat mail via blocket som ville se bilder.
Sitter också o funderar på om jag ska behålla TS motorn till framtida projekt?
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
hade jag varit dig så hade jag behållt motor.....Mcd powa wrote:Sitter nu och avnjuter efter middags kaffet , efter att ha varit ute garaget o gnott bort smuts med tops, tandborste, samt tryckluft från min mcd . Det var en som hade skickat mail via blocket som ville se bilder.
-
Ntch in da dirt
Blir nog så att den stannar kvar i ägorna om jag inte hör nått på några veckor till . Nu har jag fått in lite jobb som ger bra cash framöver så får jag iväg ultimaten och fyr hjulingen så räds det nog upp ändå . Funderar ändå på vassare 4 hjuling till sommaren sedan.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Bävar in för att jobba i morgon! Varit ledig mer än 3 veckor nu!
åker till barcelona i morgonS 500 R wrote:Bävar in för att jobba i morgon! Varit ledig mer än 3 veckor nu!
Skit på digjebogren wrote:åker till barcelona i morgonS 500 R wrote:Bävar in för att jobba i morgon! Varit ledig mer än 3 veckor nu!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
och jag längtar redan till jobbet efter 2 veckor.
så det trillar in lite kulor
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Det gör det ändå när man har semesterhuSSe wrote:och jag längtar redan till jobbet efter 2 veckor.
Jag har precis äta!
Jag ska städa min hobbyrum!
Jag ska städa min hobbyrum!
- J.A racing
Vart och levererat lite foto grejer som jag sålt, jag säljer allt nu. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Du snart inget kvar bilen pga säljer delarJ.A racing wrote:Vart och levererat lite foto grejer som jag sålt, jag säljer allt nu.
- J.A racing
Jo då kanske ev har 2 bilar snart, vem vet den som lever får se.Burnout wrote:Du snart inget kvar bilen pga säljer delarJ.A racing wrote:Vart och levererat lite foto grejer som jag sålt, jag säljer allt nu.jag bara skojar
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag blir nyfiken då!J.A racing wrote:Jo då kanske ev har 2 bilar snart, vem vet den som lever får se.Burnout wrote:Du snart inget kvar bilen pga säljer delarJ.A racing wrote:Vart och levererat lite foto grejer som jag sålt, jag säljer allt nu.jag bara skojar
Vilken 4 hjuling lutar det åt?Mcd powa wrote:Funderar ändå på vassare 4 hjuling till sommaren sedan.
Letar Baja 5B