Vad gör DU just nu?
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Re: Vad gör DU just nu?
tar en öl eller två, o e rätt nöjd över att min egna lilla väg är nyplogad.
Fast nu e man rätt trött på snön.
Fast nu e man rätt trött på snön.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Man har inte sommardäck (ja, jag kollade vad han hade för däck) när man skaMackan666 wrote:Var har nu hänt?MrKnopfler wrote:Jävvla fjällturister!!!![]()
till fjällen
Efter 5-10minuters väntande på att han skulle ta sig upp för backen så körde jag fram å frågade
om han behövde hjälp. Så jag körde förbi, stannade mitt i backen å krokade i ett spännban (han hade
ingen bogserlina) å sedan drog jag honom hela vägen upp. Flång ny bil och halvdassiga sommardäck.
Det är ett under att han tog sig dit. Jag sa åt honom att jag vill inte läsa tidningen och se en bild på
den bilen i diket nånstans för då skulle jag hemsöka honom. MORR
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
MrKnopfler wrote:Man har inte sommardäck (ja, jag kollade vad han hade för däck) när man skaMackan666 wrote:Var har nu hänt?MrKnopfler wrote:Jävvla fjällturister!!!![]()
till fjällenLofsdalen för att vara exakt.
Efter 5-10minuters väntande på att han skulle ta sig upp för backen så körde jag fram å frågade
om han behövde hjälp. Så jag körde förbi, stannade mitt i backen å krokade i ett spännban (han hade
ingen bogserlina) å sedan drog jag honom hela vägen upp. Flång ny bil och halvdassiga sommardäck.
Det är ett under att han tog sig dit. Jag sa åt honom att jag vill inte läsa tidningen och se en bild på
Ja du.. Vad ska man säga? Helt rätt! Förvånar mej inte om han hade ungar i bilen med..
- MrKnopfler
Två styckenMrKnopfler wrote:Mackan666 wrote:Man har inte sommardäck (ja, jag kollade vad han hade för däck) när man skaMrKnopfler wrote:Jävvla fjällturister!!!![]()
till fjällenLofsdalen för att vara exakt.
Ja du.. Vad ska man säga? Helt rätt! Förvånar mej inte om han hade ungar i bilen med..
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Ursäkta men nu kommer lite halv dassig tyska..
Jag vetti fan om jag inte hade tagit ungarna i min bil om platsen funnits. Jävla idiot rent ut sagt. Tror dom att dom är odödliga??
Jag vetti fan om jag inte hade tagit ungarna i min bil om platsen funnits. Jävla idiot rent ut sagt. Tror dom att dom är odödliga??
- MrKnopfler
Verkar så. Man kan ju hoppas att han köper en uppsättning riktiga vinterdäck innan han åker hem
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- sideburn80
Absolut, inget att klaga påwaqr wrote:Bra att det kom fram i snövädret. Hoppas allt var till belåtenhet
Kanske låter konstigt och löjligt, men har aldrig handlat av folk via nätet tidigare på grund av jag varit så jäkla orolig för att bli blåst. Men nu har jag handlat av stelunex, J.A och waqr och jag vill tacka för snabba och smidiga affärer
Då har man tagit oskulden på min hpi baja som jag köpte några dagar före jul.

Va det skönt?jonas70 wrote:Då har man tagit oskulden på min hpi baja som jag köpte några dagar före jul.![]()
![]()
Håller med dig Sideburn! Har säkert gjort ett 30 tal affärer med många av forumets medlemmar och jag har också enbart positiva erfarenhetersideburn80 wrote: Kanske låter konstigt och löjligt, men har aldrig handlat av folk via nätet tidigare på grund av jag varit så jäkla orolig för att bli blåst. Men nu har jag handlat av stelunex, J.A och waqr och jag vill tacka för snabba och smidiga affärer
Letar Baja 5B
- sideburn80
Hatten av för ärligt folkwaqr wrote:Håller med dig Sideburn! Har säkert gjort ett 30 tal affärer med många av forumets medlemmar och jag har också enbart positiva erfarenheter
Ska bli skönt att få vara ledig imorgon, ska försöka att komma ihåg att leta efter sån däringa färg för att färga plast..
Fick reda på att mitt matrial som jag beställde precis efter semestern har kommit fram, så nu ska jag bara dit och kapa till det så jag får in det i bilen..
Nä, nu ska jag ta mig en Jäger, och spela Black Ops på PS3.
Om någon känner sig manad att skjuta nötterna av mig, så spelar jag under namnet GraveyardCowboy
Om någon känner sig manad att skjuta nötterna av mig, så spelar jag under namnet GraveyardCowboy
Blood, guts, and Rock ´n´ Roll
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Jag kollar på tv nu 
- MrKnopfler
Nu blir det en Glenmorangie Artisan Cask å sedan stupar man i säng 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- J.A racing
MrKnopfler wrote:Nu blir det en Glenmorangie Artisan Cask å sedan stupar man i säng
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".