Säga vad man vill men hon laddar friskt

Kraftig sammandrabbning med TallJ.A racing wrote:Oj är de det som kallas krashlandning?
Får specialtillverka några=)Lusse wrote:Det ser ut som att du be höver stora brickor??..
Det ser ut som att du har rättJ.A racing wrote:Om man kollar på brott ytorna så ser det ut som fälgen varit spräckt sen tidigare. Och att den nu sprack helt.
Den tanken har slagit migMats B wrote:Oush...
Men ser man på den ljusa sidan så har du ju en perfekt ursäkt att beställa lite "extra" grejor som kompensation för "sveda & värk" nu när du beställer nya hjul..
Hehe...känns som om Mats B använt denna metod själv några gånger, eller?Mats B wrote:Oush...
Men ser man på den ljusa sidan så har du ju en perfekt ursäkt att beställa lite "extra" grejor som kompensation för "sveda & värk" nu när du beställer nya hjul..
Vad är det förnågot??Mats B wrote:Faktiskt inte![]()
![]()
Frugan RÖR inte mina LS bilar(hon vågar inte).
Det enda radiostyrda jag lyckats få henne att prova var min gamla Tamiya Grasshopper 2 med 380 snurra , den gick lite lagom sakta, men tillräckligt fort för att hon skulle tycka det var tillräckligt.
Kom på att hon även testat en av mina små Picco Z helisar oxå.
Dom små rackarna är oxå förbaskat roliga speciellt när man får skuta ner varandra....
Dessa Lusse:Lusse wrote:
Vad är det förnågot??
Ingen farawaqr wrote:Här är de som skjuter med IR strålar. Ett måste för alla karlar
Sorry for lite OT Mr Knopfler
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests