En Toshiba. Billigaste i affärn. Får ju inte ha min egen ifred längre med alla förb----e facebook spel, Farmville, Frontierville, Cityville mm.
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Provsurfar gummans nya laptop.
En Toshiba. Billigaste i affärn. Får ju inte ha min egen ifred längre med alla förb----e facebook spel, Farmville, Frontierville, Cityville mm.
Billös expertkommentator..
Vilken typ...Robban wrote:Sitter och spanar på 4-bultad komplett motor...
Blir en raceportad. Jag har inte lika bra plånbok som du BurnisBurnout wrote:Vilken typ...Robban wrote:Sitter och spanar på 4-bultad komplett motor...
Okej den är beg eller nya?Robban wrote:Blir en raceportad. Jag har inte lika bra plånbok som du BurnisBurnout wrote:Vilken typ...Robban wrote:Sitter och spanar på 4-bultad komplett motor...
Verkar bli en beggad knappt inkörd. Men inget klart än. Annars kan jag väl få din promod? Den är juh inge bra iaf 
HAHAHAHA min PRO mod ligger i säkerhetRobban wrote:Verkar bli en beggad knappt inkörd. Men inget klart än. Annars kan jag väl få din promod? Den är juh inge bra iaf
Slå till nu fegisRobban wrote:Verkar bli en beggad knappt inkörd. Men inget klart än. Annars kan jag väl få din promod? Den är juh inge bra iaf
Letar Baja 5B
Jaja! Lugna dej lillsnoppas!waqr wrote:Slå till nu fegisRobban wrote:Verkar bli en beggad knappt inkörd. Men inget klart än. Annars kan jag väl få din promod? Den är juh inge bra iaf
Lillsnoppas? Jo, allt är ju relativt förstås. 35cm är ju litet om man jämför med nåt som är 10 m t exRobban wrote: Jaja! Lugna dej lillsnoppas!
Letar Baja 5B
Tillåt mej GAPSKRATTA! HAHAHAHHAHAHHA! du tryckte nog fel skulle vart ett m istället för c där va?waqr wrote: Lillsnoppas? Jo, allt är ju relativt förstås. 35cm är ju litet om man jämför med nåt som är 10 m t ex![]()
- J.A racing
JappRobban wrote:Tillåt mej GAPSKRATTA! HAHAHAHHAHAHHA! du tryckte nog fel skulle vart ett m istället för c där va?waqr wrote: Lillsnoppas? Jo, allt är ju relativt förstås. 35cm är ju litet om man jämför med nåt som är 10 m t ex![]()
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Hon är min!!!!J.A racing wrote:Kollar på 1´n, vilken donna hos Settman!
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Sålde den innan jag han testa tyvärr!MrMopar wrote:Den där tråden gjorde ju inte habegäret mindre inte!S 500 R wrote:Hittade den viewtopic.php?f=15&t=4MrMopar wrote:Ska göra mig en sökning på det, älskar byggtrådar överlag.![]()
Fick Du det att lira med HPI dämparna till sist?