Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
Sitter å Vilskiter! 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Ska få julklappar!
Gör du nåt annat på dagarna egentligenMrKnopfler wrote:Sitter å Vilskiter!
Letar Baja 5B
4 timmar med simpson på kanal 6 !!!!!!!!!!

Själv sitter jag och försöker bota baksmällan...lite VÄL hårt på julafton där... 
Blood, guts, and Rock ´n´ Roll
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Har precis möblerat om i vardagsrummet. Fick då syn på min mini heli! Står på laddning as we speak! Redig liten rackare. Helt i aluminium med 3 kanaler
ber kärringen filma när jag leker sen 
Helikopter är ju skitkul. Har flugit hela julen med min tre kanaliga. Hur kul som helstRobban wrote:Har precis möblerat om i vardagsrummet. Fick då syn på min mini heli! Står på laddning as we speak! Redig liten rackare. Helt i aluminium med 3 kanalerber kärringen filma när jag leker sen
Just nu suktar jag efter en Nine Eagle Solo Pro. Får nog bli en sån
Letar Baja 5B
Fick den i julklapp precis nu!Mackan666 wrote:Kolla på Trolltyg i tomteskogen på SVT.
hur har swedrc öppet i mellandagarna ?
Såg juh trevlig ut den! Va ligger dom på i pris? Sugen på en Walkera som man kan flyga 3D med =) Dock lär det gå åt några innan man lyckas med det.waqr wrote:Helikopter är ju skitkul. Har flugit hela julen med min tre kanaliga. Hur kul som helstRobban wrote:Har precis möblerat om i vardagsrummet. Fick då syn på min mini heli! Står på laddning as we speak! Redig liten rackare. Helt i aluminium med 3 kanalerber kärringen filma när jag leker sen
![]()
Just nu suktar jag efter en Nine Eagle Solo Pro. Får nog bli en sån
RC Maffian har dom just nu för 695:-. Normal pris är ca 1000:- tror jag.Robban wrote:
Såg juh trevlig ut den! Va ligger dom på i pris? Sugen på en Walkera som man kan flyga 3D med =) Dock lär det gå åt några innan man lyckas med det.
Är Walkeran 6 kanalig då förmodar jag?
Letar Baja 5B
Ja det måste dom va va? Man kan juh flyga uppåner med en 4 kanalig med. Bara vända på rotorbladen =) Fusk 3Dwaqr wrote:RC Maffian har dom just nu för 695:-. Normal pris är ca 1000:- tror jag.Robban wrote:
Såg juh trevlig ut den! Va ligger dom på i pris? Sugen på en Walkera som man kan flyga 3D med =) Dock lär det gå åt några innan man lyckas med det.
Är Walkeran 6 kanalig då förmodar jag?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Jodå, ibland så dricker jag kaffe ocksåwaqr wrote:Gör du nåt annat på dagarna egentligenMrKnopfler wrote:Sitter å Vilskiter!
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl