Okej, tusen tack. Kliade mig i skallen förtvivlat ett tagwaqr wrote:Som jag förstått det så ska nr 1 ge mer botten och nr 3 ska ger mer på toppen. Jag kör själv med 1:an och den fungerar kanon
Vad gör DU just nu?
- sideburn80
Re: Vad gör DU just nu?
man använder ju 3 kanalen till en kill bee vad använder man 4:e till om man har det på sändaren ?
sitter i valet o kvalet om det ska bli en futaba eller spektrum ?
vad tycker ni ?
vad tycker ni ?
- sideburn80
Jag kan bara komma på lampor just nu, men dom kan man ju ha på huvudströmbrytarn oxå.jebogren wrote:man använder ju 3 kanalen till en kill bee vad använder man 4:e till om man har det på sändaren ?
vad tycker ni ?
Bromsar med.
Jag ska vänta på MIN motor PRO mod 30,5cc 
Telematrin verkar inte funka så bra på LS bilar när man läser kasnke lika bra att satsa på en futabasideburn80 wrote:Jag kan bara komma på lampor just nu, men dom kan man ju ha på huvudströmbrytarn oxå.jebogren wrote:man använder ju 3 kanalen till en kill bee vad använder man 4:e till om man har det på sändaren ?
vad tycker ni ?
Sitter å väntar på nya bilen.
Jaha. Halvtidsvila. Sen blir det att packa bilen å åka till nästa kalas. Samma käk, samma upplägg, nytt folk 
Billös expertkommentator..
Snart blir det rester!!! 
- sideburn80
Fasen va kul med ny biljonas70 wrote:Sitter å väntar på nya bilen.
Inte alltid man blir glad över rester, men när det gäller julmat är det en annan femmamarkusb wrote:Snart blir det rester!!!
Ungarna och kärringen kollar på barnprogram på ny teven. Med Teven följde en Xbox 360 med Kinect paketet till. Helt otroligt hur fan det där kan funka! Men kul är det. Höll på så svetten rann på både mej och kärringen. Och nej Waqr.. Det finns inte "barnförbjudna" spel till den.. 
Funkade kinecten bra då? Läst lite om at den missar och beter sig.
Själv är jag sugen på PS3 med deras move, verkar tufft som tusan ihop med sorceryspelet.
Resterna har stått och skrikit efter mig i 30min nu men det bjudna folket behagar inte komma i tid. Snart kan jag inte hålla mig ifrån bordet
Själv är jag sugen på PS3 med deras move, verkar tufft som tusan ihop med sorceryspelet.
Resterna har stått och skrikit efter mig i 30min nu men det bjudna folket behagar inte komma i tid. Snart kan jag inte hålla mig ifrån bordet
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Finns det inga "vuxenspel" så ska jag inte ha en sånRobban wrote:Ungarna och kärringen kollar på barnprogram på ny teven. Med Teven följde en Xbox 360 med Kinect paketet till. Helt otroligt hur fan det där kan funka! Men kul är det. Höll på så svetten rann på både mej och kärringen. Och nej Waqr.. Det finns inte "barnförbjudna" spel till den..
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- sideburn80
Hehe...markusb wrote:Resterna har stått och skrikit efter mig i 30min nu men det bjudna folket behagar inte komma i tid. Snart kan jag inte hålla mig ifrån bordet
Här blev det rökt peppar-lax och rom-sås med potäter
Det är riktigt gottsideburn80 wrote:Hehe...markusb wrote:Resterna har stått och skrikit efter mig i 30min nu men det bjudna folket behagar inte komma i tid. Snart kan jag inte hålla mig ifrån bordet
Här blev det rökt peppar-lax och rom-sås med potätermums..
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.