Surfplatta
Surfplatta
Lite sugen på en surfplatta. Var helt inställd på en IPad men i dag såg jag Samsungs variant hos Telecenter och den såg ju inte fel ut heller. Kan man få lite input om dom olika som finns från er som har en?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Surfplatta
Mitt tips är att hålla sig så långt borta från Apples produkter som möjligt......
Varför?Carbon-Dave wrote:Mitt tips är att hålla sig så långt borta från Apples produkter som möjligt......
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Förstår jag inte heller! Min IPhone är underbar. Just därför jag vill ha en IPad med för då är man ju inne i samma system.Carbon-Dave wrote:Mitt tips är att hålla sig så långt borta från Apples produkter som möjligt......
- Dave
- Site Admin
Så länge du håller dig inom ramarna för hur det är tänkt att du ska använda programvaran är det säkert inget problem, men har man den allra minsta vana av vanliga PC datorer kommer man att få gråa hår......bara att överföra filer blir jobbigt.....
Jag ju har nästan alla Apple produkt
Inga problem ens! Går ju bra
Inga problem ens! Går ju bra
Jag ska ha den som en surfdator bara. Tänkte att det är lite smidigare än att surfa på IPhonen som jag gör hela tiden.Carbon-Dave wrote:Så länge du håller dig inom ramarna för hur det är tänkt att du ska använda programvaran är det säkert inget problem, men har man den allra minsta vana av vanliga PC datorer kommer man att få gråa hår......bara att överföra filer blir jobbigt.....
Kommer uppgradera till en samsung galaxy tab efter nyår.. Vad jag har hört så är den bland de bästa gällande ingångar och utgångar. Ipaden saknar väl tom usb, eller??
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
-----------------------------------------------------------------------------------
---We´re only in it for the glögg!---
- Dave
- Site Admin
Då är det nog vilket som tror jag, och du är ju nöjd med Ifönen, så det är nog lugnt !S 500 R wrote:Jag ska ha den som en surfdator bara. Tänkte att det är lite smidigare än att surfa på IPhonen som jag gör hela tiden.Carbon-Dave wrote:Så länge du håller dig inom ramarna för hur det är tänkt att du ska använda programvaran är det säkert inget problem, men har man den allra minsta vana av vanliga PC datorer kommer man att få gråa hår......bara att överföra filer blir jobbigt.....
Det är nog mig det är fel på som ska ha mina egna lösningar och ideér med allt som strular till det....
Det var den samsungen jag testade. Den är väl bättre igentligen. Skärmen är väl lite större. Den väger väl hälften ungefär osv.
Satsa på Samsungen. Mer för pengarnaS 500 R wrote:Det var den samsungen jag testade. Den är väl bättre igentligen. Skärmen är väl lite större. Den väger väl hälften ungefär osv.
Billös expertkommentator..
samsungs är 7 "Bjuggen wrote:Satsa på Samsungen. Mer för pengarnaS 500 R wrote:Det var den samsungen jag testade. Den är väl bättre igentligen. Skärmen är väl lite större. Den väger väl hälften ungefär osv.
ipad är 9,7"
har man redan appel produkter så ska man hålla sig till det.....synkar bättre med varandra
Last edited by jebogren on 23 Dec 2010, 21:04, edited 1 time in total.
Den är ju mycket dyrare. Men den kanske är värd pengarna!Bjuggen wrote:Satsa på Samsungen. Mer för pengarnaS 500 R wrote:Det var den samsungen jag testade. Den är väl bättre igentligen. Skärmen är väl lite större. Den väger väl hälften ungefär osv.
Jag tycket bättre iPad än samung! 
samsungen är 160kr billigare än ipaden
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=555364,698397
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=555364,698397