Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Bra det Markusb, för det var absolut inget påhopp från min sida heller utan vi diskuterade detta mer generellt 
Letar Baja 5B
Just nu jag sitter och kika kolla pro mod motorn 
KÖP!!!!Burnout wrote:Just nu jag sitter och kika kolla pro mod motorn
Letar Baja 5B
fega inte unna dig en egen jul klappBurnout wrote:Just nu jag sitter och kika kolla pro mod motorn
jag längar tills jag får testa min har haft den i 3 månader nu typ utan fått testa den
Jag menar inget peka på sponsorerna! jag gillar inte reklam och jag alltid fullt brevlåda med reklam!Jimmy wrote:Jo men sponsorerna dom betalar flera tusen om året för deras bilder/reklamBurnout wrote:samma saker med reklam!
- J.A racing
Just nu erbjuder Jan-Erik inkörning på köpet ocksåBurnout wrote:Just nu jag sitter och kika kolla pro mod motorn
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det är faktiskt en bra grej för inkörningen är ju den "tråkiga" delen med en ny motor.J.A racing wrote: Just nu erbjuder Jan-Erik inkörning på köpet också
Letar Baja 5B
HAHAHA! ni försökta övertyga mig köpa pro mod! 
Klart vi görBurnout wrote:HAHAHA! ni försökta övertyga mig köpa pro mod!
Vilken av bilarna kommer den hamna i?
Letar Baja 5B
5T!waqr wrote:Klart vi görBurnout wrote:HAHAHA! ni försökta övertyga mig köpa pro mod!
Vilken av bilarna kommer den hamna i?
5b redan har 30.5cc!
]Förresten...Den så fint svart!

Det är en underbar motor. Ska bli kul att få ytnyttja den lite bättre med den nya pipan bara!
Den är gudmotornS 500 R wrote:Det är en underbar motor. Ska bli kul att få ytnyttja den lite bättre med den nya pipan bara!
- J.A racing
Hehe! imorse hade jag varit insnöad om jag inte haft min slunga, frågan är bara vad grannen tycker om en idiot som kör slunga innan 5 på morgonen.
Det skiter jag i
20-25 cm puder imorse + de 10 cm som föll igår.
Nu är jag trött hur ska jag nu orka jobba, jag har ju kört ett pass på morgonen redan.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Måste kännas som det var värt pengarna i alla fallJ.A racing wrote:Hehe! imorse hade jag varit insnöad om jag inte haft min slunga, frågan är bara vad grannen tycker om en idiot som kör slunga innan 5 på morgonen.![]()
Det skiter jag i
20-25 cm puder imorse + de 10 cm som föll igår.
Nu är jag trött hur ska jag nu orka jobba, jag har ju kört ett pass på morgonen redan.
Grymt nöjd med min med
Billös expertkommentator..