Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Slängde på min orörliga signaturbild nu, det verkar inte alls poppis med rörligt 
Ja lite stör med runt...runt allafall cool!markusb wrote:Slängde på min orörliga signaturbild nu, det verkar inte alls poppis med rörligt
För mig är det alla signatur bilder i sig oavsett om dom står stilla eller snurrar,blinkar o.s.v.Det jag tycker är tråkigt är att det blir så mycket bilder mellan text inläggen. Jag tycker det räcker med sponsorernas reklam,det är vad jag tycker iallafall 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Håller med!Jimmy wrote:För mig är det alla signatur bilder i sig oavsett om dom står stilla eller snurrar,blinkar o.s.v.Det jag tycker är tråkigt är att det blir så mycket bilder mellan text inläggen. Jag tycker det räcker med sponsorernas reklam,det är vad jag tycker iallafall
Letar Baja 5B
samma saker med reklam!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
håller med!waqr wrote:Håller med!Jimmy wrote:För mig är det alla signatur bilder i sig oavsett om dom står stilla eller snurrar,blinkar o.s.v.Det jag tycker är tråkigt är att det blir så mycket bilder mellan text inläggen. Jag tycker det räcker med sponsorernas reklam,det är vad jag tycker iallafall
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jo men sponsorerna dom betalar flera tusen om året för deras bilder/reklamBurnout wrote:samma saker med reklam!
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
- J.A racing
Börjar likna RSB här när man inte får ha som man vill, borde vara en moderator sak och inte på medlems nivå! Det är i alla fall vad jag tycker. Sen undrar jag vad vissa här har emot en av våra sponsorer som ligger bakom de värsta motorerna som går att köpa till våra bilar? Skärpning grabbar sabba inte de här forumet nu. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- sideburn80
Tror pikarna har gått fram för längesen, det är väl bara för moderaterna att ta bort dessa funtioner eller banna användarna som går emot detta 
"ironi"
"ironi"
Last edited by sideburn80 on 19 Dec 2010, 19:10, edited 1 time in total.
- sideburn80
Håller med dig J.AJ.A racing wrote:Börjar likna RSB här när man inte får ha som man vill, borde vara en moderator sak och inte på medlems nivå! Det är i alla fall vad jag tycker. Sen undrar jag vad vissa här har emot en av våra sponsorer som ligger bakom de värsta motorerna som går att köpa till våra bilar? Skärpning grabbar sabba inte de här forumet nu.
Jag och Knopfler har ju haft bild som signatur länge nu och ingen har ju sagt något innan. Men det är väl som J.A säger, är väl upp till mig och huSSe igentligen.
Jo, jag håller med dig J.A. Till sist så är det ju moderatorerna som ändå bestämmer men man måste ju ändå få säga sin egen åsikt om sakenJ.A racing wrote:Börjar likna RSB här när man inte får ha som man vill, borde vara en moderator sak och inte på medlems nivå!
Letar Baja 5B
- J.A racing
Jo på ett smidigt sätt, såg de mer som ett massivt angrepp mot Markus. Nog om detta.....................waqr wrote:Jo, jag håller med dig J.A. Till sist så är det ju moderatorerna som ändå bestämmer men man måste ju ändå få säga sin egen åsikt om sakenJ.A racing wrote:Börjar likna RSB här när man inte får ha som man vill, borde vara en moderator sak och inte på medlems nivå!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag behåller min bild som den är, dvs inte rörlig. Är det så att det beslutas om att inte tillåta dessa signaturbilder så tar jag bort den. Det får väl Husse och S500 avgöra?
Eller kanske en omröstningstråd?
Ingen signaturbild:
Fast signaturbild:
Rörlig signaturbild:
Jag tar det inte som ett massivt påhopp mot mig, men jag är medveten om att det var min rörliga bild som drog igång debatten. Hoppas jag inte irriterat er för hårt med det rörliga bara..
Eller kanske en omröstningstråd?
Ingen signaturbild:
Fast signaturbild:
Rörlig signaturbild:
Jag tar det inte som ett massivt påhopp mot mig, men jag är medveten om att det var min rörliga bild som drog igång debatten. Hoppas jag inte irriterat er för hårt med det rörliga bara..
Det är absolut ingen som är sur på dig Marcus 
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586