Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s BLUEWOOD 5T
På ena sidan, Ja...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Ok Men dom väl inte påverkad av varm?Lusse wrote:På ena sidan, Ja...
Vad menar du?
Jag menar... Den nu sitter nära avgasrör (victory pipa bak) så smält slang eller?Lusse wrote:Vad menar du?
Jag tror att det inte är något problem.
Tack!Lusse wrote:Jag tror att det inte är något problem.
Du skulle ju kunna vända på piggybacken, men det kanske är svårt att ändra trycket på dom då 
Tyvärr bara den sätt plats! Inget möljligt annan plats!S 500 R wrote:Du skulle ju kunna vända på piggybacken, men det kanske är svårt att ändra trycket på dom då
- J.A racing
Ser bra ut
en liten grej bara o-ringarna ska passas in i spåren i alu-klamman så dom inte kläms rakt på Rezzies rören.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag nästan glömt tack!J.A racing wrote:Ser bra uten liten grej bara o-ringarna ska passas in i spåren i alu-klamman så dom inte kläms rakt på Rezzies rören.
coolt med rezzies, vad är fördelen med dom?
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Jag vet inte hur funkar dom, Men mycket skillnad än med vanliga dämpar!sx3 wrote:coolt med rezzies, vad är fördelen med dom?
Men hpi´s stötdämparna olja J**la dåligt! Jag har köper en motuls 20wt bättre!
Du kan vända på dom, inte ändra plats!Burnout wrote:Tyvärr bara den sätt plats! Inget möljligt annan plats!S 500 R wrote:Du skulle ju kunna vända på piggybacken, men det kanske är svårt att ändra trycket på dom då
Ända kan inte Pga slang stopp flödet!S 500 R wrote:Du kan vända på dom, inte ändra plats!Burnout wrote:Tyvärr bara den sätt plats! Inget möljligt annan plats!S 500 R wrote:Du skulle ju kunna vända på piggybacken, men det kanske är svårt att ändra trycket på dom då
- J.A racing
Jag har beskrivit det i detalj någonstans, men hittar det inte nu. Fast de dom gör är att de tillåter att man fyller dämparna helt med olja och volym kompenseringen för kolvstången tas upp i rezzie´n. Bättre och mer konstant dämpning mot orginal dämparna som alltid har en luftficka längst upp i dämparen, som lätt blir lite svampig efter en stunds körning.sx3 wrote:coolt med rezzies, vad är fördelen med dom?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".