Biltemas 2t olja
Re: Biltemas 2t olja
Min bror har bara 340 i sin HEMI... så jag har ju nästan dubbelt så mycket dåBjuggen wrote:Okej då. Som en HEMI då
Ja, jag kände en gubbe har äga bil vänsterstyr skyline r33 gtr timmad till 1051HK! 
Jo, men det är ju en turbotrimmad 6:a. Lite skillnad på en sugtrimmad V8!Burnout wrote:Ja, jag kände en gubbe har äga bil vänsterstyr skyline r33 gtr timmad till 1051HK!
Ja han en gång har konstig olja häll i motor och så konstig varv sen han Aldrig köra med konstig olja 
De nya "HEMI" motorerna liknar på inget sätt de gamla godingarna.De har ju tex inga hemisfäriska förbränningsrum. HEMI är numera bara ett varumärke som ägs av Chrysler.S 500 R wrote:Min bror har bara 340 i sin HEMI... så jag har ju nästan dubbelt så mycket dåBjuggen wrote:Okej då. Som en HEMI då![]()
Billös expertkommentator..
Jo, jag vet! Men ta ut 650 hk ur en 9 liters motor är ju en barnlek. Min motor är 5 liter och plockar ut 650hk. Det är skillnad!Bjuggen wrote:De nya "HEMI" motorerna liknar på inget sätt de gamla godingarna.De har ju tex inga hemisfäriska förbränningsrum. HEMI är numera bara ett varumärke som ägs av Chrysler.S 500 R wrote:Min bror har bara 340 i sin HEMI... så jag har ju nästan dubbelt så mycket dåBjuggen wrote:Okej då. Som en HEMI då![]()
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
och jag hade 5,5 hk i min puch dakota! det ni guttar!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Ja det mycket skillnad mellan dom! Hemi som har gamla dom rena BIG v8 skillnad mot Vanliga v8!