Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
blir ju att beställa ett
Grattis!!!jebogren wrote:S 500 R wrote:Hur gick det???
Du ska no kolla in DDM... du skulle väl ha ett servo till?
VM SILVER !!!!!
Säg till innan!jebogren wrote:blir ju att beställa ett
skicka PM om du ska ha någotS 500 R wrote:Säg till innan!jebogren wrote:blir ju att beställa ett
Funderar på om man ska sälja T:n och satsa mer på B:n istället. Känns bara så j*vla onödigt att uppgradra T:n med en massa dyra delar som redan sitter på B:n
Det är ju "ändå" nästan samma bil!
Letar Baja 5B
Flytta över delarna till T och sälj B i ställetwaqr wrote:Funderar på om man ska sälja T:n och satsa mer på B:n istället. Känns bara så j*vla onödigt att uppgradra T:n med en massa dyra delar som redan sitter på B:nDet är ju "ändå" nästan samma bil!
Ja, jag redan två bilar så mycket kul två annorlunda kör!waqr wrote:Funderar på om man ska sälja T:n och satsa mer på B:n istället. Känns bara så j*vla onödigt att uppgradra T:n med en massa dyra delar som redan sitter på B:nDet är ju "ändå" nästan samma bil!
En problem är delar svindyra, jag alltid som verkligen behöver delar så köpa än Utseende sist!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vad hade du tänkt för pris på T:n?waqr wrote:Funderar på om man ska sälja T:n och satsa mer på B:n istället. Känns bara så j*vla onödigt att uppgradra T:n med en massa dyra delar som redan sitter på B:nDet är ju "ändå" nästan samma bil!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Ja du....vet ju inte om jag ska sälja den men runt 9.000 med Dominator pipan, Yamadude länkaget, Outwears, samt stötdämparstrumpor blir det nog ifall jag lägger ut en annons. Detta är exkl radio och mottagare men med båda servona monterade.huSSe wrote:vad hade du tänkt för pris på T:n?waqr wrote:Funderar på om man ska sälja T:n och satsa mer på B:n istället. Känns bara så j*vla onödigt att uppgradra T:n med en massa dyra delar som redan sitter på B:nDet är ju "ändå" nästan samma bil!
Letar Baja 5B
VA! Du redan sälja 5t du kämpa för få 5twaqr wrote:Ja du....vet ju inte om jag ska sälja den men runt 9.000 med Dominator pipan, Yamadude länkaget, Outwears, samt stötdämparstrumpor blir det nog ifall jag lägger ut en annons. Detta är exkl radio och mottagare men med båda servona monterade.huSSe wrote:vad hade du tänkt för pris på T:n?waqr wrote:Funderar på om man ska sälja T:n och satsa mer på B:n istället. Känns bara så j*vla onödigt att uppgradra T:n med en massa dyra delar som redan sitter på B:nDet är ju "ändå" nästan samma bil!
Just nu! jag har fundera om ska köra bilen hos pappa som har stor mark 

Vill gå hem!! Hämta Maya sen köpa mig en fet pizza!
AMENS 500 R wrote:Vill gå hem!! Hämta Maya sen köpa mig en fet pizza!
Billös expertkommentator..
Jo, vi får se men får jag ett bud så kanske det blir försäljning. Bilen är ju i princip helt ny (tre tankar) så ska man sälja den så är det väl nuBurnout wrote:VA! Du redan sälja 5t du kämpa för få 5t
Lite sugen att satsa mer på B:n faktiskt.
Letar Baja 5B
STORT Grattis!!!jebogren wrote:S 500 R wrote:Hur gick det???
Du ska no kolla in DDM... du skulle väl ha ett servo till?
VM SILVER !!!!!