Robban´s 5T
Re: Robban´s 5T
Ja fan va fint det blev att få av/på luftfiltret!
Blir skit läcker ju!
Tackar 
Idag har jag moddat VRC kopian. Sågade helt enkelt av den och vände på den. Så nu hamnade burken i "stötfångar" utrymmet bak. Men inte fan passade karrosen för det. Nej säljer av den och satsar på en Woodster eller nåt annat. Eller så skiter jag i det och kör original. Kör en Waqr och tar bort alla klistermärken och kör med vita döskallar kanske?
- J.A racing
Såg nån på HBF som klippt av bubblan bakom de bakre karossfästena, typ klippt bort motorn då passar rear pipan. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Den blev ju riktigt frän !
Kapa ur karossen för pipan bara !
Tjooo!! Idag har jag moddat VRC clonen. Blev ett riktigt "bakhäng" på den. Men men, ska bli intressant och se hur den beter sej med den. Åker på att skära ur u karrosen iaf men MYCKET mindre än innan.
Kul se modda sin avgas! 
Snyggt jobbat
Var en rejäl moddning av den pipan. Ser nästan ut som du vänt den helt upp och ner 
Letar Baja 5B
Precis det jag gjort. Ska se om jag ska modda vidare på den senare. Men först ska jag köpa en egen svets.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Fränt !
Fick du förlänga den nåt mot utblåset ?
Jag kapade "främre" röret. allstå det som är mellan cyllen och ljuddämparen och förlängde samt bockade med kanske 6-7 cmCarbon-Dave wrote:Fränt !
Ser bra ut. Det är ju som sagt inga jättepengar i den där burken. Känns väl betydligt trevligare att modda pipan än att kränga av din fina bubbla karre??? 
Billös expertkommentator..
Helt rättBjuggen wrote:Ser bra ut. Det är ju som sagt inga jättepengar i den där burken. Känns väl betydligt trevligare att modda pipan än att kränga av din fina bubbla karre???