Robban´s 5T
Re: Robban´s 5T
Det är juh den ingjutna replikan i karrossen jag menade. Nu har den fått färg på sej. Har precis maskat upp störtbågen och målat den i en annan färg. Sen skall annat maskeras upp och målas i en färg.waqr wrote:Ska du måla hela motorn eller bara cylindern?
Det är ok för den här gången.. Men gör aldrig om det! OK?waqr wrote:Ahh....då missuppfattade jag dig. Sorry
Hehe...jag lovar Robban bubben
Men om jag gör det så får du lova att straffa mig ordentligt

Men om jag gör det så får du lova att straffa mig ordentligt
Letar Baja 5B
Det vet du! Nu jävlar! Nu är det inte mycket kvar tills man får gå loss med MYCKET färg
Det värsta är snart gjort.. En maskning plus lackering till sen ska hela sketen målas
Det värsta är snart gjort.. En maskning plus lackering till sen ska hela sketen målas
Så sista maskningen klar. Bättrat lite på lacken på "motorn" när det torkar till ska det på ett annat lager med en annan färg

Fan man blir juh riktigt skojjig på detta
Alldeles yr i planeten ! En öl på detta så dansar man på bordet endast iförd kärringas string =)
Bilder tackRobban wrote:Fan man blir juh riktigt skojjig på dettaAlldeles yr i planeten ! En öl på detta så dansar man på bordet endast iförd kärringas string =)
Letar Baja 5B
Har inte tid.. Pratar med min näst bästa kompis Packo i telefon 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
F-n va gött att se !
Blir ju helt kasst ju !
Blir nog till att ha en påse på huvet när du kör den sen.....

Blir ju helt kasst ju !
Blir nog till att ha en påse på huvet när du kör den sen.....
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Jag jagar ju färg till min Capri......är det nåt speciellt fabrikat på färgen som rekommenderas ?
Jag köpte sån speciell lexan färg av maffian. Hör med Jessan och Packo. Dom har full koll på det där..
Dock blir inte karossen klar =( Den sista burken som enligt locket skulle innehålla en specifik färg, innehöll dock bara klarlack.. Men om man läste på burken skulle man använda den först sen den färgen jag skall ha.. Så nu blir det stiltje i ett par dagar =( Dock så hoppas jag på att bli klar med den i mitten på veckan...
Dock blir inte karossen klar =( Den sista burken som enligt locket skulle innehålla en specifik färg, innehöll dock bara klarlack.. Men om man läste på burken skulle man använda den först sen den färgen jag skall ha.. Så nu blir det stiltje i ett par dagar =( Dock så hoppas jag på att bli klar med den i mitten på veckan...
Carbon-Dave wrote:Jag jagar ju färg till min Capri......är det nåt speciellt fabrikat på färgen som rekommenderas ?
Ja den där Caprin behöver du måla.. För fy fan så ful den jäveln är!