Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
sitter och plockar ihop lite godsaker på swedrc till mcd
Samma här. Ser ingen anledning att byta dom faktisktJ.A racing wrote: Jag med är dreven nått att ha mina orginal har dock hållt hur bra som helst?
Letar Baja 5B
- J.A racing
Nehe om man skulle ta och mecka lite med bilen kanske....
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har inte hört att dessa drev orsakar bekymmer, förutom hos Rovan-gangsters som Rallyfinnen och Carbon-Dave 
Billös expertkommentator..
ska snart iväg och äta anklever och confi och tryffel 
Ja det drevet döda juh sandgropen i hallsberg! =)waqr wrote:Samma här. Ser ingen anledning att byta dom faktisktJ.A racing wrote: Jag med är dreven nått att ha mina orginal har dock hållt hur bra som helst?Har bytt spur gear 1 gång på säkert 60-70 liter.
Plastdreven suger ju... åt upp två stycken i hålan senast. Ett orginal och ett Hosteil på två tankar!
Skumt.....är ditt drevskydd verkligen tättS 500 R wrote:Plastdreven suger ju... åt upp två stycken i hålan senast. Ett orginal och ett Hosteil på två tankar!
Letar Baja 5B
Japp... sitter tight som f*n!waqr wrote:Skumt.....är ditt drevskydd verkligen tättS 500 R wrote:Plastdreven suger ju... åt upp två stycken i hålan senast. Ett orginal och ett Hosteil på två tankar!
- J.A racing
waqr wrote:Skumt.....är ditt drevskydd verkligen tättS 500 R wrote:Plastdreven suger ju... åt upp två stycken i hålan senast. Ett orginal och ett Hosteil på två tankar!
Det är den där j..la orginal kopplings carriern i plast som flexar alldeles för mycket som käkar drev, med TR HD systemet så är saken löst.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har inte kommit dit än. Ska försöka fixa det till våren.waqr wrote:Ja, en TR koppling är ett måste. Har du inte det Stefan?