Om jag svarar konstigt i nått inlägg, så kan det bero på att den annars lugna J.A är ur ballans just nu.
Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
Idag har det varit en riktig jävla skit dag på jobbet, som toppades med ett samtal från dagis. Som resulterade i att det blev en riktigt jävla förbannade skit dag, grabben har slagit ut båda övre framtänderna.
Känns som det nya dagiset som han började på efter semester´n bara är skit just nu.
För många barn / fröken = nollkoll för det mesta!
Om jag svarar konstigt i nått inlägg, så kan det bero på att den annars lugna J.A är ur ballans just nu.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det där lät ju inget roligt alls. Då är det tandläkaren med nu då?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Blir korvmackor i matsäcken imorgon också 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
NEJ!! Fan va jobbigt! Ja ibland funderar man hur en del dagis funkar...J.A racing wrote:Idag har det varit en riktig jävla skit dag på jobbet, som toppades med ett samtal från dagis. Som resulterade i att det blev en riktigt jävla förbannade skit dag, grabben har slagit ut båda övre framtänderna.Känns som det nya dagiset som han började på efter semester´n bara är skit just nu.
För många barn / fröken = nollkoll för det mesta!
![]()
- J.A racing
Ja vi var där och kikade, den ena är ju ute redan och den andra ska dras ut. Sen är det bara att vänta på dom nya som kommer om 2-3 år eller nått. Han ser ju inte riktigt klok ut just nu, stackarn. Suck! Olyckor händer ju tyvärr men de här borde ju inte ha hänt, om dom skulle haft lite bättre koll på ungarna. Det är ju liksom lite deras uppgift på dagarnaS 500 R wrote:Det där lät ju inget roligt alls. Då är det tandläkaren med nu då?
- MrKnopfler
Man kan alltid budgetröja på hotellrum. Släng ut fjärrkontrollen genom fönstret
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
Micrade en kopp kaffe, satte mig i soffan å surfade lite och sen gick jag å la mig....... Kaffet står fortfarande i micron
Måste vara ett säkert tecken på att det är dags att sussa
Måste vara ett säkert tecken på att det är dags att sussa
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Håller med dig, sådant ska inte hända. Hände en kollega till mig med fast det var vara en av fram tänderna.J.A racing wrote:Ja vi var där och kikade, den ena är ju ute redan och den andra ska dras ut. Sen är det bara att vänta på dom nya som kommer om 2-3 år eller nått. Han ser ju inte riktigt klok ut just nu, stackarn. Suck! Olyckor händer ju tyvärr men de här borde ju inte ha hänt, om dom skulle haft lite bättre koll på ungarna. Det är ju liksom lite deras uppgift på dagarnaS 500 R wrote:Det där lät ju inget roligt alls. Då är det tandläkaren med nu då?
Min grabb slog också ut en framtand. Han har ju fortfarande inte fått ut den nya. Har vissa problem med segt och hårt käk ex. knäckeböd, morötter mm.
Lider med er
Lider med er
Billös expertkommentator..
- J.A racing
Ja det var tråkigt, han är ju bara 4,5 år. När brukar man byta tänder den naturliga vägen egentligen?Bjuggen wrote:Min grabb slog också ut en framtand. Han har ju fortfarande inte fått ut den nya. Har vissa problem med segt och hårt käk ex. knäckeböd, morötter mm.
Lider med er
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
min brorsa råkade tappa mig över ett glasbord när jag var liten,så jag tappade mina framtänder. Vilken brorsa man har va???
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- J.A racing
Schysst eller förtjänade du det?
Nej då skojjar bara ingen förtjänar nog att få utslagna tänder. 
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
möjligt att jag förtjänade det,för jag hade något mer dump då,än vad jag har nu. Kunde inte va still en sekund, så det var nog så att jag fick skylla mig själv. O efter det har jag ju blivit rätt knäpp,så något måste ha hänt, hehehe
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- J.A racing
maxlundblad wrote:möjligt att jag förtjänade det,för jag hade något mer dump då,än vad jag har nu. Kunde inte va still en sekund, så det var nog så att jag fick skylla mig själv. O efter det har jag ju blivit rätt knäpp,så något måste ha hänt, hehehe
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
En god vän gjorde samma sak, fast det var potatismos han värmde.MrKnopfler wrote:Micrade en kopp kaffe, satte mig i soffan å surfade lite och sen gick jag å la mig....... Kaffet står fortfarande i micron![]()
Han är ingen "micro"-snubbe så det tog ett par veckor innan han märkte det.
Han fick köpa en ny micro....