Samma härmaxlundblad wrote:JAPP ÄNTLIGEN. Har längtat länge som fanJimmy wrote:Nu börjar Robinsson på tv4
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Hahaha, Gurkan e ju störtskön ju, Äh va fan jävla kokosnöt, jag vill ha kebab.Jimmy wrote:Samma härmaxlundblad wrote:JAPP ÄNTLIGEN. Har längtat länge som fanJimmy wrote:Nu börjar Robinsson på tv4
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Hoppas att de inte röstar hem gurkan han är stört skön 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Åh fyfan nu e jag helt slut i överkroppen. Har bytt fjädrar på en 1:1 bil.Skönt att det är fredag. Hoppas jag hinner fixa till bajan ikväll,så jag kan hänga med ner till Falkenberg.
Ska hoppa in i duschen nu innan jag åker o jobbar.
Ska hoppa in i duschen nu innan jag åker o jobbar.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Tar ett glas vin...
Nu är de helg!!!
Måste städa me, de är inte lika kul.... men, men... De måste göras...
Så där ja... det ska börjas i tid!!!
Städa är så där
Städa är så där
Trevligt (med vin alltså)Miss RC wrote:Tar ett glas vin...Nu är de helg!!!
![]()
Letar Baja 5B
Har precis satt ihop min Elcon. Som vanligt så har jag flyt.. Saknades en uppsättning skruv i satsen.. Men jag fick leta i gömmorna och hitta på några som inte va perfekt men åkte dit.. Så nu ska jag skruva ihop resten sen testa den. Blir spännande.
- J.A racing
Ett + till på Lauterbacher den kommer färdig monterad.Robban wrote:Har precis satt ihop min Elcon. Som vanligt så har jag flyt.. Saknades en uppsättning skruv i satsen.. Men jag fick leta i gömmorna och hitta på några som inte va perfekt men åkte dit.. Så nu ska jag skruva ihop resten sen testa den. Blir spännande.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Var på bolaget och skaffade lite octoberfest bira förut och nu ska jag till kolgrillen och hämta hem lite käk. Ska mecka lite med SS´n sen.
Jo. Men är juh rätt skoj att plocka ihop grejjerna mer. Får man lite översyn av funktionen samtidigt =)J.A racing wrote:Ett + till på Lauterbacher den kommer färdig monterad.Robban wrote:Har precis satt ihop min Elcon. Som vanligt så har jag flyt.. Saknades en uppsättning skruv i satsen.. Men jag fick leta i gömmorna och hitta på några som inte va perfekt men åkte dit.. Så nu ska jag skruva ihop resten sen testa den. Blir spännande.![]()
Varför köpte du inte en 5b eller T då... den kommer ju färdigmonteradJ.A racing wrote:Ett + till på Lauterbacher den kommer färdig monterad.Robban wrote:Har precis satt ihop min Elcon. Som vanligt så har jag flyt.. Saknades en uppsättning skruv i satsen.. Men jag fick leta i gömmorna och hitta på några som inte va perfekt men åkte dit.. Så nu ska jag skruva ihop resten sen testa den. Blir spännande.![]()
- J.A racing
Stefan jag köpte en SS för att jag ville ha en buggy med 26 cc och utan nån billig "skitradio", då fanns det inte så mycket att välja mellan.
Hahahaha... jag skojar mest med dig!J.A racing wrote:F...n vad ni gillar Elcon då, de jag syftade på var att en ihop monterad grej är komplett. Tyckte jag läste om några skruvar som inte var med.
![]()
Det är mest för du tar upp Lauterbach varje gång Elcon kommer på tal![]()
Stefan jag köpte en SS för att jag ville ha en buggy med 26 cc och utan nån billig "skitradio", då fanns det inte så mycket att välja mellan.Sen var det bara en bonus att få bygga den själv.
- J.A racing