Bash i Hallsberg 20101016-17? Vilka kommer? Och vilken dag?
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Håll utkik efter en svart 525 med gula lysen 

Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Ok! Jag står där och väntar kl 11. I en röd 945:a med rcbash klistermärken på bakruterna 
Laddad som fan nu! Tankat och laddat! 
Som sagt jag ställer in idag,förvisso känner jag mig mycket bättre. Men jag lovade bort bilen till tanten och mina döttrar igår som ska till Karlstad och shoppa idag
men jag får hänga med någon annan gång.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Ok jimmy! Men det blir mera innan snön kommer!Jimmy wrote:Som sagt jag ställer in idag,förvisso känner jag mig mycket bättre. Men jag lovade bort bilen till tanten och mina döttrar igår som ska till Karlstad och shoppa idagmen jag får hänga med någon annan gång.
Jo det får det bli,jag får gasa lite på hemma plan idag,det får gå det medRobban wrote:Ok jimmy! Men det blir mera innan snön kommer!Jimmy wrote:Som sagt jag ställer in idag,förvisso känner jag mig mycket bättre. Men jag lovade bort bilen till tanten och mina döttrar igår som ska till Karlstad och shoppa idagmen jag får hänga med någon annan gång.
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Eftersom jag inte kan ta mig till er idag så får ni filma och ta kort,så jag får se vad jag missar 
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Det ska vi visst göra =) Bra du sa det ska se om jag får lov av tanten att ta med systemkameran 
Tack för idag grabbar! Kul som fan
Nästa gång blir vi fler som kör!
- J.A racing
Vart de några kort då Robban?Robban wrote:Tack för idag grabbar! Kul som fan![]()
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja.. Men inte många av mig.. Som vanligt, tar med kameran men har "inte tid" att ta kort 
- Attachments
-
- Danne mekar koppling
- waqr-mekar.jpg (186.79 KiB) Viewed 2565 times
Efter bara 15-20 minuters körning så va det konstant drivning på Waqr´s 5B. Misstänkte kopplingsfjädern. Rev isär och mkt riktigt så hade den gått av. Böt ut den och skruva ihop. När vi skulle dit med bromsarna hade ena pinnen som håller klotsarna försvunnit?! Vi såg ut som 3 arkeologer som hittat en försvunnen stad när vi stog med näsan i backen och leta efter pinnen.. Vi fick ihop det tillslut.
Vart lite mer haverier.
En bärarm för johnny och en stötdämpare sprang läck på min. Den skruva upp sej i toppen?! Så oljan rann ur.
Summa sumarum en riktigt bra dag. Vart en hel del filmande med waqr´s filmkamera så det kommer film sen när han redigerat
Vart lite mer haverier.
En bärarm för johnny och en stötdämpare sprang läck på min. Den skruva upp sej i toppen?! Så oljan rann ur.
Summa sumarum en riktigt bra dag. Vart en hel del filmande med waqr´s filmkamera så det kommer film sen när han redigerat
Detta hade hännt mig med märkte vi nu när vi renoverade mina. Dom hade skruvat på den snett.Robban wrote:Efter bara 15-20 minuters körning så va det konstant drivning på Waqr´s 5B. Misstänkte kopplingsfjädern. Rev isär och mkt riktigt så hade den gått av. Böt ut den och skruva ihop. När vi skulle dit med bromsarna hade ena pinnen som håller klotsarna försvunnit?! Vi såg ut som 3 arkeologer som hittat en försvunnen stad när vi stog med näsan i backen och leta efter pinnen.. Vi fick ihop det tillslut.
Vart lite mer haverier.
- J.A racing
Så en SS är alltså ett bättre köp, att man ska behöva göra allt själv för att de ska bli riktigt!

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".