RcB- serie!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: RcB- serie!
varfør inte 4 bilar på banan,och man kør 4-5 varv. och sen går man vidare
till næsta omgång. då behøver man ju næstan ingen utrustning alls?
till næsta omgång. då behøver man ju næstan ingen utrustning alls?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Ja, det funkar för mig med!! Vi får väl ha en omröstning för va d folk tycker verkar bäst!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tænkte mest att bara få en børjan och att hålla kostnaderna nere.
men som sagt så ær det ju roligare kanske med riktig tidtagning.
men som sagt så ær det ju roligare kanske med riktig tidtagning.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Det är ju inte så dyrt... men jag rättar mig gärna efter vad ni andra tycker. Sen kan man säkert göra ett gruppköp med transpondrar osv och få ner priset yttligare.
- Rallyfinnen
Kanske inte behöver vara personliga transpondrar så länge tidtagningssystemet klarar av att hantera att man byter användare på transpondrarna per heat?
Dom gamla AMB-systemen funkade ju så, kanske hade gått att köpa loss ett sådant billigt, dom flesta har väl uppgraderat till dom nya systemen nu.
Dom gamla AMB-systemen funkade ju så, kanske hade gått att köpa loss ett sådant billigt, dom flesta har väl uppgraderat till dom nya systemen nu.
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
menar du dom klumpiga transpondrarna som har inbyggt batteriRallyfinnen wrote:Kanske inte behöver vara personliga transpondrar så länge tidtagningssystemet klarar av att hantera att man byter användare på transpondrarna per heat?
?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Dessa som är till DC systemet är ju skit små. Man bara fäster dom i en ruta eller karren.
- maxlundblad
3500 borde la gå o skramla ihop t systemet
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Tycker jag med...
- maxlundblad
Har du hört med de som ska arrangera SM vilket varvräkningssystem dom ska använda?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Kanskje et av løpene på Skarnes i Norge......? (Bare et forslag....S 500 R wrote:Det är en grej som jag inte har funderat klart på än! Öppen för förslag!
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
http://www.pro-racing.no
Nä, det har jag inte.maxlundblad wrote:Har du hört med de som ska arrangera SM vilket varvräkningssystem dom ska använda?
Ja, det är helt klart ett alternativ... eller vi vill gärna köra ett där!Egon wrote:Kanskje et av løpene på Skarnes i Norge......? (Bare et forslag....S 500 R wrote:Det är en grej som jag inte har funderat klart på än! Öppen för förslag!)
- maxlundblad
Kanske hade vart nåt?S 500 R wrote:Nä, det har jag inte.maxlundblad wrote:Har du hört med de som ska arrangera SM vilket varvräkningssystem dom ska använda?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Absolut!maxlundblad wrote:Kanske hade vart nåt?S 500 R wrote:Nä, det har jag inte.maxlundblad wrote:Har du hört med de som ska arrangera SM vilket varvräkningssystem dom ska använda?
- Rallyfinnen
Japp, exakt! Spelar väl ingen roll om man har en transponder som väger 50g (?) på en bil som väger över 10kg?maxlundblad wrote:menar du dom klumpiga transpondrarna som har inbyggt batteriRallyfinnen wrote:Kanske inte behöver vara personliga transpondrar så länge tidtagningssystemet klarar av att hantera att man byter användare på transpondrarna per heat?
?
Jag tror det kan bli en stor tröskel för dom som vill prova på, om dom först ska behöva köpa en personlig transponder för 500kr.Jag tror det varit bättre om transpondrarna ägs av arrangören, och man lade på typ 50kr i anmälningsavgiften för 'transponderhyra'. Då kan dom som vill skaffa personliga, och dom som vill kan hyra en.