Robban´s 5T
Re: Robban´s 5T
Bra beställning! Är bror din reggad här med??
Bror? Hahaha Michael heter han och han är som en bror. Det enda som skiljer är att vi har olika föräldrar 
Okey! Missuppfattade det
är han reggad då??
Japp. Michael är han reggad som
Vad försigår här då? Mer updates under kvällen!
- Attachments
-
- Tvättning av hjul
- IMG_0253.JPG (79.45 KiB) Viewed 3117 times
Isärtagning av hjul med översikt av verkstadschefen givetvis 
- Attachments
-
- IMG_0255.JPG (60.67 KiB) Viewed 3111 times
Dom små är grymma på att hjälpa till 
Jajjemen! Hon häl ordning på alla bedlocksen och sortera och fixa
Nu ligger hjulen med ett par lager plast primer på. Ska vänta en 20 minuter sen blir det att vända på dom och lägga ett par lager på insidan. Sen på med färg.
Anledningen till detta är för att få ett udda utseende så på nästa träff ser jag vilken bil som är min på alla bilder
Nu ligger hjulen med ett par lager plast primer på. Ska vänta en 20 minuter sen blir det att vända på dom och lägga ett par lager på insidan. Sen på med färg.
Anledningen till detta är för att få ett udda utseende så på nästa träff ser jag vilken bil som är min på alla bilder
Köp en klar kaross och lacka den rosa så kommer du garanterat stå ut 
Hahaha. Ja.. Mina döttrar skulle iaf gilla det det kan jag lova =)
Nu ligger det färg på hjulen. Skulle fota men det går fan inte att andas där ute
Kommer bilder när jag satt ihop dom
Kommer bilder när jag satt ihop dom
Va ut och kika lite på bilen. Står nu utan koppling pga beställt turtle paket.
blir inte klok på gas länkaget. Riktig skräp konstruktion med plastklipset till fuggen.. Allt detta resulterade i ett yamadude från daves.
Har en affärsidé kring detta intresse också.. Ska ta upp den med min vapendragare Michael så får vi se vart det slutar..
blir inte klok på gas länkaget. Riktig skräp konstruktion med plastklipset till fuggen.. Allt detta resulterade i ett yamadude från daves.
Har en affärsidé kring detta intresse också.. Ska ta upp den med min vapendragare Michael så får vi se vart det slutar..
Idag kompaketet från Daves. Innehållande Turtle koppling sats. Killer RC suspension limiters och en Y-kabel.
Stog och titta på kopplingsbackarna.. Fick juh köpa nya nere i vimmerby då det lossnat material från ena backen.
Körde kanske en halv tank efter kopplingsbytet, ser nu att ena backen är sliten mer än den andra.. Så står nu i valet om jag skall köpa en annan koppling.
Vad ska man satsa på? Nån 4 puckars historia? Kom gärna med tips. Kommer inte trimma nåt så så sett kvittar det. Vill bara ha en skottsäker koppling.
Stog och titta på kopplingsbackarna.. Fick juh köpa nya nere i vimmerby då det lossnat material från ena backen.
Körde kanske en halv tank efter kopplingsbytet, ser nu att ena backen är sliten mer än den andra.. Så står nu i valet om jag skall köpa en annan koppling.
Vad ska man satsa på? Nån 4 puckars historia? Kom gärna med tips. Kommer inte trimma nåt så så sett kvittar det. Vill bara ha en skottsäker koppling.
- Attachments
-
- Turtle racing klocka med hus!
- turtle.jpg (44.21 KiB) Viewed 3064 times
Dom flesta rekommenderar en 4 backars koppling typ Lauterbacher eller Elcon. Jag har dock alltid kört Zenoahs original koppling utan några problem alls. Snittar ungefär 30 liter / koppling (ihop med en sluten kopplingsklocka typ TR ska tilläggas)
Last edited by waqr on 17 Sep 2010, 19:44, edited 1 time in total.
Letar Baja 5B