Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Att det ska regna då 
- J.A racing
Och är surwaqr wrote:Sitter på Arlanda
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Jo man kan ju tom beställa bira på mcdonalds ju. 
- J.A racing
Jag har varit ute på jobbresa, så nu väntar jag på anslutningsflyget till Karlstad.
Letar Baja 5B
Hur kommer du hem från Karlsta då?waqr wrote:Jag har varit ute på jobbresa, så nu väntar jag på anslutningsflyget till Karlstad.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
- J.A racing
Åfan de har ju jag med, drog i söndags och kom hem igår kväll.waqr wrote:Jag har varit ute på jobbresa, så nu väntar jag på anslutningsflyget till Karlstad.
Kommer inte du och hämtar mig?Jimmy wrote:Hur kommer du hem från Karlsta då?waqr wrote:Jag har varit ute på jobbresa, så nu väntar jag på anslutningsflyget till Karlstad.
Nej, det blir taxi som vanligt
Letar Baja 5B
När är du där då?waqr wrote:Kommer inte du och hämtar mig?Jimmy wrote:Hur kommer du hem från Karlsta då?waqr wrote:Jag har varit ute på jobbresa, så nu väntar jag på anslutningsflyget till Karlstad.![]()
Nej, det blir taxi som vanligt
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
kom precis in från en liten körning på en del av min blivande bana. testade att ställa in bromsen lite tightare , och vips vilken skillnad, nu har man broms så man vågar gasa. Tror banan är precis perfekt i bredd. Så förhoppningsvis kan jag fortsätta ytterligare lite på banan i morgon, Men lite tråkigt är det att köra på gräs,för det samlar ju sig som fasen i bilens chassi o drivlina.uppskattningsvis kommer banan bli 250-300 meter lång, med en lång raka, och två st hopp över en bäck.
Nu ska jag äta nygrillad karr'e med klyftpotatis, o en öl eller två
"Lusse", jag hoppas inte på regn imorgon,eller söndag,men kommer inte med till hawaiihåla,då jag sliter hemma för att få en go bana att köra på.
"Lusse", jag hoppas inte på regn imorgon,eller söndag,men kommer inte med till hawaiihåla,då jag sliter hemma för att få en go bana att köra på.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Ingen far vi kan komma upp och våldgästa , nån gång...maxlundblad wrote:kom precis in från en liten körning på en del av min blivande bana. testade att ställa in bromsen lite tightare , och vips vilken skillnad, nu har man broms så man vågar gasa. Tror banan är precis perfekt i bredd. Så förhoppningsvis kan jag fortsätta ytterligare lite på banan i morgon, Men lite tråkigt är det att köra på gräs,för det samlar ju sig som fasen i bilens chassi o drivlina.uppskattningsvis kommer banan bli 250-300 meter lång, med en lång raka, och två st hopp över en bäck.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Håller med dig Lusse, gör banan tillräckligt bred så vi också får köra!