Inte magsjuka hoppas jag?Jimmy wrote:God morgon,idag är jag hemma med sjuka barn.
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Letar Baja 5B
Nej,det är feberwaqr wrote:Inte magsjuka hoppas jag?Jimmy wrote:God morgon,idag är jag hemma med sjuka barn.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Dricker kaffe som vanligt. Ut i regnet å jobba om en stund 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Här regnar det inte... men det blåser kan man säga. 25 sekundmeter i byarna.MrKnopfler wrote:Dricker kaffe som vanligt. Ut i regnet å jobba om en stund
- MrKnopfler
Lite duggregn just nu och vindstilla... Hoppas det blir uppehåll senare, inge roligt att distribuera i ösregn. Man hinner bli dyngsur innan man fått ner bakgavelnS 500 R wrote:Här regnar det inte... men det blåser kan man säga. 25 sekundmeter i byarna.MrKnopfler wrote:Dricker kaffe som vanligt. Ut i regnet å jobba om en stund
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Kommer ihåg det där... det saknar jag inte med lastbilsyrket!MrKnopfler wrote:Lite duggregn just nu och vindstilla... Hoppas det blir uppehåll senare, inge roligt att distribuera i ösregn. Man hinner bli dyngsur innan man fått ner bakgavelnS 500 R wrote:Här regnar det inte... men det blåser kan man säga. 25 sekundmeter i byarna.MrKnopfler wrote:Dricker kaffe som vanligt. Ut i regnet å jobba om en stund
- MrKnopfler
Inte jag heller... skulle haft fjärrkontroll 
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Det var smidigt när man backade till att ha en fjärr!MrKnopfler wrote:Inte jag heller... skulle haft fjärrkontroll
- MrKnopfler
VILL HAAAAAAAAAA!!!
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Kolla TR drevningar på DDM. Blir nog både en uppsättning 18/56 och 19/55. Tänkte dreva om lite inför Norge resan. Ser ut att vara en snabb bana 
Letar Baja 5B
Kom precis på att det är ju en helt ny värld av grejer man kan kolla på nu när man har köpt en 5T 
Om du bara visste!.S 500 R wrote:Kom precis å¨att det är ju en helt ny värld av grejer man kan kolla på nu när man har köpt en 5T
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Har du fått nån bil?S 500 R wrote:Kom precis på att det är ju en helt ny värld av grejer man kan kolla på nu när man har köpt en 5T
Billös expertkommentator..
Nä, har man lite tur kommer den i denna veckan!Bjuggen wrote:Har du fått nån bil?S 500 R wrote:Kom precis på att det är ju en helt ny värld av grejer man kan kolla på nu när man har köpt en 5T
- J.A racing
Här e de bra, men hotellet har inget fungerande WIFI så då blir det att surfa på arbetstid då.
Igårkväll vart det att prova på landstigningen på Omaha beach "D-day", jäkla coolt ställe de här Normandie de känns som att vara tillbaks i andra världskriget. Och jobbet flyter på bra med våran strulbil, de verkar lösa sig relativt enkelt hoppas jag.

Igårkväll vart det att prova på landstigningen på Omaha beach "D-day", jäkla coolt ställe de här Normandie de känns som att vara tillbaks i andra världskriget. Och jobbet flyter på bra med våran strulbil, de verkar lösa sig relativt enkelt hoppas jag.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".