Har sett en sådan live... dom är så feta!huSSe wrote:bara gå igenom hem sidan, det är i vissa ett garage i!S 500 R wrote:Så jäkla grym... det är väl den man kan ha en liten bil under har jag för mig!Lusse wrote: Det där är en rejäl hus bil. Balkong och alt.
perfekt fara runt på olika basher ställen, med ett litet mek rum till
bajorna i...... om man var onödigt rik
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Ok. Händer det nåt speciellt då eller?S 500 R wrote:I morgon på förmiddagen kommer det vara folk där i alla fall!!0rEz wrote:Sitter och funderar på om man ska åka ut till väst8 och chansa på att nån är där
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Rasslar runt på E14 mest hela dagen... så SE UPP!!!!! 

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Njaä... Mr Rustler sa att det var ett gäng som skulle ut och köra då!0rEz wrote:Ok. Händer det nåt speciellt då eller?S 500 R wrote:I morgon på förmiddagen kommer det vara folk där i alla fall!!0rEz wrote:Sitter och funderar på om man ska åka ut till väst8 och chansa på att nån är där
Dom var ute idag också, dock missade jag Mr_Rustler med nån timmeS 500 R wrote: Njaä... Mr Rustler sa att det var ett gäng som skulle ut och köra då!
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
Han börjar jobba klockan 12.0rEz wrote:Dom var ute idag också, dock missade jag Mr_Rustler med nån timmeS 500 R wrote: Njaä... Mr Rustler sa att det var ett gäng som skulle ut och köra då!
Ok, var nog därför hehe
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
Har du fortfarande semester?waqr wrote:Dricker en Grebbestad Lager
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Ja, det är tråkigt. Men du har ändå haft en lång semester. Jag har bara haft två veckor.Men det är klart jag skall ha två veckor över jul och ny år.
Jag ska ha 3 veckor vid jul tänkte jag... sen har jag varit hemma i 4 månader medLusse wrote:Ja, det är tråkigt. Men du har ändå haft en lång semester. Jag har bara haft två veckor.Men det är klart jag skall ha två veckor över jul och ny år.
Lång och lång vet jag inte. Har bara haft tre veckor. Sparar lite om vi ev ska iväg på en resa framöver tänkte jag.Lusse wrote:Ja, det är tråkigt. Men du har ändå haft en lång semester. Jag har bara haft två veckor.Men det är klart jag skall ha två veckor över jul och ny år.
Letar Baja 5B
En del har det bra.ag ska ha 3 veckor vid jul tänkte jag... sen har jag varit hemma i 4 månader med
Jag trodde det var längre...Lång och lång vet jag inte. Har bara haft tre veckor. Sparar lite om vi ev ska iväg på en resa framöver tänkte jag.