Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
Vaknade för en stund sen och f...n vad det har regnat inatt då, de behövs ju men kanske inte 45 mm på en natt. Så idag blir det anläggnings arbete i min bort strömmade backe.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Har regnat en hel del med här. Så det blir nog en lugn dag i dag.
- J.A racing
75 ofyf##n vad mycket,här har det bara dugg regnat än,men det är väl lungnet före stormen kanskeJ.A racing wrote:En rättelse de kom 75 mm här.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Shit alltså, det är lite regn det. Pratade med min mor som bor i Vimmerby hon sa att det hade regnat en del med!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Regn är bra för pärerna 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- sideburn80
Potatiswaqr wrote:Pärerna
Nu är man gift!!!!!
Grattis... har du samma efternamn eller???jebogren wrote:Nu är man gift!!!!!
jeppS 500 R wrote:Grattis... har du samma efternamn eller???jebogren wrote:Nu är man gift!!!!!
Just nu sitter jag med den värsta ångesten på väldigt många år.
Har haft ledigt från jobbet i 6 veckor. Imorgon skall jag börja igen. Har vantrivits på jobbet i ett tag nu så hade hoppats på att lite semester skulle göra susen. Men fy fan va jag bävar för att åka dit imorgon. Alltid vart lite småsurt att börja jobba efter semester men denna gången är rent för jävlig.. Synd att man måste. Annars hade jag gett fan i det och stannat hemma.
Förhoppningsvis dimper det ner en "liten" låda i veckan som gör saker lite lättare.. Vad det är i får ni nog snart reda på
Har haft ledigt från jobbet i 6 veckor. Imorgon skall jag börja igen. Har vantrivits på jobbet i ett tag nu så hade hoppats på att lite semester skulle göra susen. Men fy fan va jag bävar för att åka dit imorgon. Alltid vart lite småsurt att börja jobba efter semester men denna gången är rent för jävlig.. Synd att man måste. Annars hade jag gett fan i det och stannat hemma.
Förhoppningsvis dimper det ner en "liten" låda i veckan som gör saker lite lättare.. Vad det är i får ni nog snart reda på
Tyvärr så måste jag hålla med.Det känns så för mig med. skall börja i morgon. Har ingen lust .. Det är dax att byta jobb , men det är inte så lätt..Tyvärr.......RobZy wrote:Just nu sitter jag med den värsta ångesten på väldigt många år.
Har haft ledigt från jobbet i 6 veckor. Imorgon skall jag börja igen. Har vantrivits på jobbet i ett tag nu så hade hoppats på att lite semester skulle göra susen. Men fy fan va jag bävar för att åka dit imorgon. Alltid vart lite småsurt att börja jobba efter semester men denna gången är rent för jävlig.. Synd att man måste. Annars hade jag gett fan i det och stannat hemma.![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Grattisjebogren wrote:Nu är man gift!!!!!
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl