Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Japp.. det håller jag på med.. tänkte att det kan vara kul att ha en sån... fräsa lite o sånt.. ;D.. funkar det bra kommer jag att bygga fler... fast jag har ingen ritning nån annan stans än i min skalle... så jag hoppas jag kommer ihåg saker som inte går att mäta sig till.. 
MCD Evo 3 Sport
Walbro 990, 29cc Big Bore, Jetpro V2
- sideburn80
Fasen va kul med kreativa människorPerkla wrote:Japp.. det håller jag på med.. tänkte att det kan vara kul att ha en sån... fräsa lite o sånt.. ;D.. funkar det bra kommer jag att bygga fler... fast jag har ingen ritning nån annan stans än i min skalle... så jag hoppas jag kommer ihåg saker som inte går att mäta sig till..
Önskar dig lycka till med ditt CNC-projekt.
Man tackar så ofta man kan..
Ska bli kul att se hur detta funkar sen när den är klar.. själva stommen är ju färdig... endast lite finlir kvar innan elektroniken ska på plats..
Och en rejälare frässpindel måste jag ju ha åxå... men för att testa tänkte jag köra med min lilla dremel..
Ska bli kul att se hur detta funkar sen när den är klar.. själva stommen är ju färdig... endast lite finlir kvar innan elektroniken ska på plats..
Och en rejälare frässpindel måste jag ju ha åxå... men för att testa tänkte jag köra med min lilla dremel..
MCD Evo 3 Sport
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
fan va grymt med en egen cnc maskin
då vet man vart man ska vända sig om det gäller några delar senare
då vet man vart man ska vända sig om det gäller några delar senare
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
haha.. japp.. bara att höra av sig.. tror den kommer att funka bra... o gör den inte det så kommer jag bygga till den så den gör det... ska bli kul iaf..
MCD Evo 3 Sport
Blir lack i eftermiddag så några kort vetekatten om jag hinner ta innan vimmerby men det blir nog en hel del kort tagna i helgen på dom...sideburn80 wrote:Vad blev det då? Blir det några foton?Mats B wrote:Har precis suttit & klurat ut ett par färgkombos till hummern & RR så dom blir respektabla till helgen..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
Då har man sovit ut ordentligt idag skönt
undra vad dagen bjuder på ska gå ner och skruva lite sandmaster åt sideburns svärfar
sen ska jag skruva lite äckelbaja tror ja ska byta olja i diffen till 50 tusen sen ska jag nog
luncha ed orsan o farsan.
ska nog även iväg på banken fick in 1500kr på kontot igår som ja inte vet var do koer ifrån
undra vad dagen bjuder på ska gå ner och skruva lite sandmaster åt sideburns svärfar
sen ska jag skruva lite äckelbaja tror ja ska byta olja i diffen till 50 tusen sen ska jag nog
luncha ed orsan o farsan.
ska nog även iväg på banken fick in 1500kr på kontot igår som ja inte vet var do koer ifrån
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
nær åker du på firma resan waqr?
morgon Guttar!
morgon Guttar!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Taxin kommer och hämtar mig 03.50 imorgon bittihuSSe wrote:nær åker du på firma resan waqr?
morgon Guttar!
Åker sen från Arlanda via Köpenhamn till Singapore 08.20
Letar Baja 5B
När jag kom hem från Skottland i höstas åkte jag via Köpenhamn och Arlanda.. Köpenhamn har verkligen en jävligt stor flygplats dom kan man säga, o lika med London åxå för den delen, där gäller det att man hittar rätt transferbuss om man ska till en annan gate... annars kan man lätt komma väldigt vilse... o bli förvirrad...
MCD Evo 3 Sport
I kväll åker man till Vimmerby... ser ju kannon ut vverkligen... Hoppas detta ska bli skit kul!!! Unnderbara priser har vi med till våra tävlingar!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
du tar væl med dig lite RC pengar heheheh!!waqr wrote:Taxin kommer och hämtar mig 03.50 imorgon bittihuSSe wrote:nær åker du på firma resan waqr?
morgon Guttar!Underbart
Åker sen från Arlanda via Köpenhamn till Singapore 08.20
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Satt faktiskt och funderade på om det fanns nån schysst RC butik därhuSSe wrote:
du tar væl med dig lite RC pengar heheheh!!
Letar Baja 5B
- sideburn80
Sitter å dricker kaffe, och ska snart till garaget å mecka lite innan natt-passet börjar.