Ja, precis! Dom hållarna till drivaxlarna väntar dom själva på.waqr wrote:Vad är problemet för dig? Var det att de inte fått in delarna själva än?S 500 R wrote:Väntar fortfarande på delar från MMR... sen hoppas jag att jag får iväg min RR nu så jag kan inverstera lite i bilen... så den kommer på hjul snart!
MCDMCMonster aka DIABLO
Re: MCDMCRR aka DIABLO
Hinner du få ihop den till Vimmerby tror du?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nä, det har jag inte råd med tyvärr... men hoppas på att få den på hjul så jag kan visa upp den i alla fall.Jimmy wrote:Hinner du få ihop den till Vimmerby tror du?
Rulla ner lite på denna sidan så ser du..waqr wrote:Vad väntar du på för prylar just nu?
viewtopic.php?f=15&t=481&start=240" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo, de delarna vet jag om men jag tänkte om du hade beställt andra delar också? (j*vligt shyssta delar du beställt förresten
)
Letar Baja 5B
Nä, det är väl det... nä, förresten har jag ju beadlockringar både fram och bak liggandes hos Andreas med. Måste bara bli av med builen så jag kan lösa ut dom. (tackarwaqr wrote:Jo, de delarna vet jag om men jag tänkte om du hade beställt andra delar också? (j*vligt shyssta delar du beställt förresten)
Efter det är det fälgar, paddeldäck och foams som ligger i pipen. Sen bygger jag inåt. Så efter det hubbarna, skivbromsarna, sen bärarmarna... ja, ni fattar!
Har mailat med Gareth nu... han skulle se om han kunde få tag på mina grejer snart...
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Känns inte som det... eller så är det så att Vertigo måste tillverka det innan dom kan leverera... vet inte riktigt!huSSe wrote:är det nåt som håller på att tas fram eller?
-
Ntch in da dirt
Det är ju det som är det tråkiga när man har en rc bil och vill sälja det är ju altid någon som vil så billigt som möjligt . Sedan måste man ju konkurera med utlands priserna också.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Mcd powa wrote:Det är ju det som är det tråkiga när man har en rc bil och vill sälja det är ju altid någon som vil så billigt som möjligt . Sedan måste man ju konkurera med utlands priserna också.
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
-
Ntch in da dirt
Typ som lagom när jag tänkte sälja min racerunner comp ja då hade de rea på dem i england samtidigt kom kampanjen på swed rc priset i england var ju så lågt för en ny som jag skulle velat haft för min som var beg då jag hade lagt ut mer änn det dubbla mot vad jag fick för den.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
ok nu är jag med 
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
-
Ntch in da dirt
skulle ju ha varit en quote på ett inlägg betydligt högre upp