En länk till tråden om portnings tävlingen på det norska forumet.
Kul att kolla "konkuransen" lite..
http://forum.radiostyrt.no/vb/showthrea ... g-Sverige!
Då snackar vi mutorMats B wrote:Förstår det...Annars så kan du ju strunta i tävlingen så förbättras mina odds en liten aning..![]()
![]()
![]()
S 500 R wrote:Tycker det är dåligt emd 3 svenskar.. men jag hoppas att ni 3 gör bra i från er!!!
Jag är halv norsk faktisktEgon wrote:S 500 R wrote:Tycker det är dåligt emd 3 svenskar.. men jag hoppas att ni 3 gör bra i från er!!!
Hmmmmm.........kun "2" svensker.........var ikke 3. mann til og med finsk....
så de blir 1,5 svensk Ja det må du jo være..dominator??..det står; Jetpro V3..........Rallyfinnen wrote:Hehe, bara en 'riktig' svensk alltså
Jaja, jag trodde dominatorn var för låg och mellanregister, men sedan när jag satt och klurade lite på den norska texten (jag är kass på norska) så förstod jag att den är mera mellan och topp? hmm.. märker att jag börjar med ursäkterna redan nu
Dominatorn är verkligen en låg / mellanregister pipa! Jetpron däremot är betydligt mer högvarvigRallyfinnen wrote:Hehe, bara en 'riktig' svensk alltså
Jaja, jag trodde dominatorn var för låg och mellanregister, men sedan när jag satt och klurade lite på den norska texten (jag är kass på norska) så förstod jag att den är mera mellan och topp? hmm.. märker att jag börjar med ursäkterna redan nu
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests