Skidor
Skidor
Här är ett prisvärt sak till HPI Bajan...http://www.engagerc.com/servlet/the-162 ... dge/Detail" onclick="window.open(this.href);return false;
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Re: Skidor
Det var väl någon här som har köpt skidor har jag för mig eller???
ja dom skulle man ha
Stämmer, Capton har beställt ett par.S 500 R wrote:Det var väl någon här som har köpt skidor har jag för mig eller???
Letar Baja 5B
waqr wrote:Stämmer, Capton har beställt ett par.S 500 R wrote:Det var väl någon här som har köpt skidor har jag för mig eller???
Stämmer bra det har fått dom men inte hunnit montera dom än då jag ligger på sjukan sedan 10/12
börgar bli sugen på att komma hem och montera skidorna, Ska prova att köra på dom tillsammans med
paddeldäck vad tror ni om det ?, tror ni man kan köra med skidorna i sandtaget till sommaren med ?.
Jag kör: Fg monster jeep, Hpi baja 5b-ss,+ div 1/8, 1/10, 1/18 och mini-z bilar.
Hoppas det inte är något allvarligt???capton wrote:waqr wrote:Stämmer, Capton har beställt ett par.S 500 R wrote:Det var väl någon här som har köpt skidor har jag för mig eller???
Stämmer bra det har fått dom men inte hunnit montera dom än då jag ligger på sjukan sedan 10/12
börgar bli sugen på att komma hem och montera skidorna, Ska prova att köra på dom tillsammans med
paddeldäck vad tror ni om det ?, tror ni man kan köra med skidorna i sandtaget till sommaren med ?.![]()
Klart du ska testa i alla fall!!
Synd att jag inte hittade denna tråden lite fortare, har själv skidor å man kan inte säga att de fungerar bra. i djup snö så bårar de bara ner sig, om man kör på "tillplattad" snö så kan man knappt styra, jag körde dem med en 30,5 men om man kör med en lite mildare motor så kanske det fungerar,.
provade både paddel å hårt mönstrade.
ja, om jag skall vara ärlig så tror jag inte att man kan köra i mjuk snö med en baja... men ec så kan man ta ett par 1:8 dubbar å sätta på dem på några sliks däck
kan tipsa om hobbex skidor som man använder till ungarnas kickboards,, dom fungerar utmärkt se bild på min baja med dessa monterade,, skitig på bilden men,,,
- Attachments
-
- _MG_0534.JPG (134.62 KiB) Viewed 4195 times
Så där ja... har du gjort fästena själv eller??
jag fick leta upp ett par bultar och slipa ner skruvskallen på dem så passade det!! 600 kostar skidor till bilen men dessa är större och ger utmärkt grepp,, dessa kostar endast 149:- på hobbex,,,