Har ni sett klippet med Dackevall när han kör C5-R på bana då är det sång.
BMW M5- bra provkörning!
- J.A racing
Re: BMW M5- bra provkörning!
Jaha det förklarar ju saken, trodde du blivit galen på riktigt.
Det visste jag inte ens att det finns ett tv program med AMS. Jag menade ju bara dom här klippen med bla Fredrik, John och Dackevall när dom kör Porsche, Lambo, Ferrari osv så jag fick lixom inte ihop det riktigt.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Okey... ja, vi pratade om 2 olika saker... TV-programet brukar gå på TV 8...J.A racing wrote:Jaha det förklarar ju saken, trodde du blivit galen på riktigt.Det visste jag inte ens att det finns ett tv program med AMS. Jag menade ju bara dom här klippen med bla Fredrik, John och Dackevall när dom kör Porsche, Lambo, Ferrari osv så jag fick lixom inte ihop det riktigt.
![]()
Då menar du Teknikens värld Stefan (vilket knappast går att jämföra med Auto Motor Sport)
Letar Baja 5B
Upps!! Sorry.. japp.. dom som gör det klippet som är i denna tråden!! (f*n vad man ska blanda ihop allt då)waqr wrote:Då menar du Teknikens värld Stefan (vilket knappast går att jämföra med Auto Motor Sport)
- J.A racing
Jag tänkte väl de ja blanda inte in Teknikensvärld med AMS.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag tänkte bara på klippet... tänkte rätt... skrev fel.. SORRY!!!J.A racing wrote:Jag tänkte väl de ja blanda inte in Teknikensvärld med AMS.