Det är en standard 2.0 med 23cc motor. Dock så saknas stöttorna till främre stötdämpartornet, kopplingsklockan, lagren till kopplingsklockan, gas/bromsservot och en del av gas länken. Men som sagt vi får se vart det bär hän.
Kaptens 5b
- KaptenMagnus
- Phone Number: 0709475583
Kaptens 5b
Råkade bli med två 5b. Den ena skall min bror "jylfen" ha. Sen va det en kvar
har inte riktigt bestämt vad som skall hända med den men den skall igång först och främst. Mest troligt blir det att den får stanna hos mig ett tag i egenskap av reserv bil.
Det är en standard 2.0 med 23cc motor. Dock så saknas stöttorna till främre stötdämpartornet, kopplingsklockan, lagren till kopplingsklockan, gas/bromsservot och en del av gas länken. Men som sagt vi får se vart det bär hän.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
Re: Kaptens 5b
Vi vill ha bilder på ny förvärvet..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- KaptenMagnus
Jag har försökt men får bara upp att den funktionen är inaktiverad på ditt forum.Lusse wrote:Vi vill ha bilder på ny förvärvet..
Tapatalk ?
Jag får upp samma sak & frågat på forumet om det men inte fått svar av berörda personer ännu...
Jag får upp samma sak & frågat på forumet om det men inte fått svar av berörda personer ännu...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Kaptens 5b
För mig funkar det med tapatalk....Android....
- KaptenMagnus
Kaptens 5b
Tapatalk PRO iPhone men det fungerade i går.
- KaptenMagnus
Kaptens 5b
Japp då har jag äntligen fått tummen ur och lödat dit en ny balanskabel till LiIon accen som legat alldeles för länge. Någon fördel med att ligga hemma i förkylning. Fick även fackmannamässigt tejpat accen men lite rosabandet "silvertejp". Kanske skulle köra ett rosa tema på denna bilen så jag kan urskilja viken bil som är min
Jag hade tänkt att lägga upp en bild på mästerverket men vi med iPhone är ju inte betrodda med den funktionen. Så ni får fantisera om hur vackert det blev till adimistradionen fixat problemet med bild upplägg från iPhone.
Jag hade tänkt att lägga upp en bild på mästerverket men vi med iPhone är ju inte betrodda med den funktionen. Så ni får fantisera om hur vackert det blev till adimistradionen fixat problemet med bild upplägg från iPhone.
- KaptenMagnus
Jag gillar verkligen din avatar bild brorsan. Du har verkligen fångat ditt ansikte från rätt vinkel 
Haha ja nåt bra har jag ju gjort i livet då haha
Jag är inte döv. Jag bara skiter i dig.
- KaptenMagnus
Japp du kanske skulle bli fotograf 
- KaptenMagnus
Japp då gjorde sig ledigheten intrång och födde en ny vändning för denna bilen. Det va meningen att denna skulle ligga i bilen som reserv men det tror jag sket sig för några timmar sedan. Hittade lite rör och påbörjade ett eget chassi.
Kommer väl inte bli den lättaste bilen men ni som sett mig köra vet ju hur duktigt jag håller bilen på hjulen
Så lite hållbarhet skadar nog inte.
Kommer väl inte bli den lättaste bilen men ni som sett mig köra vet ju hur duktigt jag håller bilen på hjulen