Vad gör DU just nu?
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Har just avnjutit årets första riktiga grillpremiär. Blev några skivor oxfilé med en hemgjord burnoutsås och en potatisgratäng. Backade upp det med dyr vaniljglass rikligt täckt med hemmagjord chokladsås 
Re: Vad gör DU just nu?
titta på tv serie "chuck" snart! 
Funderar när David ska lägga upp en tråd på denna ....HPI Baja 5B SS Gizmo Superstage Edition.... 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Hehehehe......det var ju inte en månad för tidigt nån såg den Mats......Mats B wrote:Funderar när David ska lägga upp en tråd på denna ....HPI Baja 5B SS Gizmo Superstage Edition....
Last edited by Dave on 16 Apr 2013, 23:28, edited 2 times in total.
Har sett den ett tag nu men inte gett en kommentar ...utan väntat på tråden, men kunde inte hålla mig längre nu....vad blir det för spis ??
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Dave
- Site Admin
En RCMK.....Mats B wrote:Har sett den ett tag nu men inte gett en kommentar ...utan väntat på tråden, men kunde inte hålla mig längre nu....vad blir det för spis ??
Last edited by Dave on 17 Apr 2013, 05:48, edited 3 times in total.
Sådär! 7 dagarsveckan är över! Nu väntas en 7 dagars ledighet
Som en smäll på käften så kom jag hem till en kräksjuk dotter.. Måtte hon ha stoppat i sej nåt olämpligt. Har inte tid att vara sjuk nu! Dessutom SKA jag iväg på nöjen i helgen.
Som en smäll på käften så kom jag hem till en kräksjuk dotter.. Måtte hon ha stoppat i sej nåt olämpligt. Har inte tid att vara sjuk nu! Dessutom SKA jag iväg på nöjen i helgen.
Hoppas att hon blir frisk nu då! Och du behöver inte ta med dina nya badbyxor som du tjatade om. Blir inget bad.Robban wrote:Sådär! 7 dagarsveckan är över! Nu väntas en 7 dagars ledighet![]()
Som straff lägger jag upp bilden på dom här så alla får se hur du har gjort en brazilian wax med badbyxorna på.
Fy på sig!

Mular kladdkaka och bligar på nätet.
- Dave
- Site Admin
Nu är det ju så att jag inte vet vad som är ut eller in längre för det är ju faktiskt en RCMK jag köpt....Mats B wrote:Dhaaahaa...![]()
Men VILKEN Gizmo snurra![]()
![]()
- Dave
- Site Admin
Någon som har ett HPI spur eller gummikuddarna till medbringaren för spuret och kan mäta tjockleken på gummit ?
Ordnar med det! Ska bara veva i mej lite käk.
Sitter å glor på snöandet... Trodde det var vår nu 
Jag funderar på att sälja motorn 50cc mmr..