Lite mer ordning å reda på RCBASH
-
adrenaline
ingen som är sugen??
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: S: Navicraft adrenaline 26cc
kritisera priset øver pm? 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Panagiotis
huSSe wrote:kritisera priset øver pm?
du har rätt husse! sorry!
nu är det fixat
-
adrenaline
och du har fått ett svar.
vill inte lura nån så att jag ska få så mycket som möjligt för den, för den som är intresserad kollar säkert runt på vad nypriset ligger( det hade jag gjort)
men många i den här hobbyn verkar gilla att skruva mycket så ca 1500 beroende på om man köper på plats eller om den måste skickas hem till en. kan man ju lägga på en ny motor istället tex.
men de är minst åsikt. men varför gnälla på andras annonser och priser? och ja, jag är grinig för de va de sista jag behövde läsa just nu
vill inte lura nån så att jag ska få så mycket som möjligt för den, för den som är intresserad kollar säkert runt på vad nypriset ligger( det hade jag gjort)
men många i den här hobbyn verkar gilla att skruva mycket så ca 1500 beroende på om man köper på plats eller om den måste skickas hem till en. kan man ju lägga på en ny motor istället tex.
men de är minst åsikt. men varför gnälla på andras annonser och priser? och ja, jag är grinig för de va de sista jag behövde läsa just nu
Men det är ju bara så med vissa medlemmar här på forumet...Dom kan inte låta bli att GNÄLLA över det mesta (som dom för övrigt inte har med att göra)....ingen nämnd ingen glömd...men de flesta vet vem / vilka jag menar.....
Sorry för
Sorry för
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
-
T powa
Skitsnack om hur andra forums medlemmar beter sig bör nog undvikas för att slippa tjafs o bråk. Kan man inte det så är man nog minst lika svag i sin personlighet själv. Ursäkta för 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tror bestæmt att vi låser annons trådarna hædan efter?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Håller med dig.huSSe wrote:tror bestæmt att vi låser annons trådarna hædan efter?
Hjälper det då? Man blir juh påhoppad i andra trådar istället.....huSSe wrote:tror bestæmt att vi låser annons trådarna hædan efter?
-
adrenaline
fan va ni förstör min tråd
jag har fått svar på mitt pm och jag bryr mig inte. förutom igår
men är man inte intresserad så behöver man inte påpeka nått heller och är man intresserad men inte tycker priset är bra så provar man väl o pruta
så nu slutar vi tjafsa annars får väl kanske de öppnas en tjafs tråd
jag har fått svar på mitt pm och jag bryr mig inte. förutom igår
men är man inte intresserad så behöver man inte påpeka nått heller och är man intresserad men inte tycker priset är bra så provar man väl o pruta
så nu slutar vi tjafsa annars får väl kanske de öppnas en tjafs tråd
- J.A racing
Ja det här går ju inte längre, får nog bli som på tex RSB. Att man inte kommer att kunna göra några inlägg i annonserna utan får ta alla frågor via mejl eller PM.
Nackdelen är att säljaren kan få besvara liknande fågor upprepade gånger isf att kunna svara i sin annons, så fler ser svaret.
Nackdelen är att säljaren kan få besvara liknande fågor upprepade gånger isf att kunna svara i sin annons, så fler ser svaret.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Finns ju ett alternativ till.....
Banna dom som inte sköter sig.....
Vi har en otroligt fin stämning här på forumet & jag med flera tycket att det är väldigt trist att gång på gång bli påhoppade av mindre medgörliga medlemmar....
Tycker inte vi ska behöva låsa annons trådarna men istället bli lite "tuffare" mot de som inte vill följa moderatorernas fingervisningar & statuera ett exempel så andra ser vad som är önskvärt på forumet & vad som inte är det...
Tycker att en moderator kan rensa denna tråd & flytta denna diskution till en annan tråd...håller ni inte med ??
Mvh
Mats B
Vi har en otroligt fin stämning här på forumet & jag med flera tycket att det är väldigt trist att gång på gång bli påhoppade av mindre medgörliga medlemmar....
Tycker inte vi ska behöva låsa annons trådarna men istället bli lite "tuffare" mot de som inte vill följa moderatorernas fingervisningar & statuera ett exempel så andra ser vad som är önskvärt på forumet & vad som inte är det...
Tycker att en moderator kan rensa denna tråd & flytta denna diskution till en annan tråd...håller ni inte med ??
Mvh
Mats B
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Klokt skrivet som vanligt MatsMats B wrote:Finns ju ett alternativ till.....
Mvh
Mats B
Letar Baja 5B
Kan bara hålla medwaqr wrote:Klokt skrivet som vanligt MatsMats B wrote:Finns ju ett alternativ till.....
Mvh
Mats B
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Mats for president